جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شهردار جدید بنارویه معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان شهردار جدید بنارویه معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان شهردار جدید بنارویه معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خیل تاش معاون سیاسی وی، حجت الاسلام روانبخش امام جمعه، مهدی ظریف بخشدار بنارویه، منصور جعفری رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان، اعضای شورای اسلامی شهر بنارویه و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش و معتمدین محلی، شهردار جدید شهر بنارویه لارستان معرفی شد.

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در سخنانی با بیان اینکه اگر امروز مسئولیتی داریم، توفیقی برای خدمت به مردم است، بیان کرد: شهدا تمام زندگی و وجودشان را گذاشتند تا امروز بتوانیم در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

داریوش دهقان اضافه کرد: مسئولین می بایست خدمت در جمهوری اسلامی را توفیق بدانند چون در کنار خون شهدا گام برمی داریم.

وی با بیان اینکه این سرزمین و این مسئولیت ها مقدس است، لذا باید در انجام امور خدا را در نظر بگیریم، تصریح کرد: ما مسئولین باید وقت و بی وقت برای مردم تلاش کرده و از حریم انقلاب دفاع کنیم همچنان که رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این سرزمین وقت نمی شناختند و همیشه آماده دفاع بودند.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به مدیران و مسئولین گفت: در این نظام یا مسئولیت نپذیریم و یا اگر پذیرفتیم با تمام وجود برای خدمت به این مردم آماده باشیم.

معاون استاندار فارس گفت: مسئولین با مردم صادق باشند و تلاش خود را درجهت حل مشکل آنها صورت دهند و باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد و حتی اگر تلاشمان به نتیجه نرسید به مردم بگوییم که نتوانستیم.

وی در ادامه تکریم ارباب رجوع را خطوط قرمزی دانست که باید مورد توجه مدیران و کارمندان باشد، افزود: اگر شخصی به مسئولی مراجعه کند و با بی حرمتی مواجه شود این درست نیست، بلکه مسئول باید با آغوش باز از ارباب رجوع استقبال کند.

دهقان خاطر نشان کرد: اگر نمی توانیم تمام خواسته های مردم را پاسخ دهیم، حداقل باید بتوانیم برای شنیدن مشکلات آنها گوش شنوا داشته باشیم.

معاون استاندار فارس افزود: مردم به شورای شهر اعتماد کرده و شورای شهر هم در جواب اعتماد مردم شهردار انتخاب کرده است و آنچه مردم انتظار دارند و انتطارشان به حق است تغییر در شهر است، که شهردار جدید بایستی شهری زیبا و در خور شان این مردم بسازد.

فرماندار ویژه لارستان از شهرداران این شهرستان خواست شفافیت در انجام امور و خدمت رسانی به شهروندان را سرلوحه کار و اولویت نخست قرار دهند و تاکید کرد که این امر مهمترین شاخص ارزیابی از شهرداری ها است.

داریوش دهقان اظهار داشت: این شفافیت باید به عینیت و ملموس برای شهروندان باشد و این حق شهروند است که با فرآیندهای خدمت در شهرداری ها آگاهی کامل داشته باشد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: همه شهرداران موظفند که زیرساخت ها و مکانیسم انجام این کار را از جمله با طراحی سایت و پایگاه های اطلاع رسانی فراهم و یا در بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و محل شهرداری نصب کنند.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به رفع تبعیض و اجرای عدالت به عنوان مهمترین اصل در خدمات رسانی به مردم نیز اشاره کرد و گفت: هیچ شهرداری حق ندارد درخواست مقام و یا هر مسئول و یا فرد دارای نفوذ را خارج از حطیه قانونی و وظایف قانونی خود انجام دهد و این کار را نیز با دقت و نظارت دنبال خواهم کرد.

دهقان گفت: باید شفاف سازی توسط مسئولین صورت بگیرد و خدمات خود را به مردم بصورتی شفاف اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات مردم چون قوانین را نمی دانند بد بین می شوند، ولی اگر شفاف سازی صورت بگیرد دیگر اعتراضی وجود نخواهد داشت.

معاون استاندار فارس از شهردار جدید خواست، شفافیت در انجام امور و خدمت رسانی به شهروندان را سرلوحه کار و اولویت نخست قرار دهد.

داریوش دهقان در پایان اظهار داشت: این شفافیت باید به عینیت و ملموس برای شهروندان باشد و این حق شهروند است که با فرآیندهای خدمت در شهرداری ها آگاهی کامل داشته باشد.

نماینده عالی دولت در لارستان ضمن قدردانی از شهردار سابق این شهر و آرزوی توفیق برای شهردار جدید یادآور شد: همه برای موفقیت و ماندگار شدن آمده‌ایم و ماندگار کسی است که مردم از او به نیکی یاد کنند.

در ادامه حکم انتصاب مهدی بشارتی به عنوان شهردار جدید بنارویه به وی تقدیم و از خدمات یکساله جوکاری شهردار سابق تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، مهدی بشارتی ۳۹ ساله اهل داراب است و دارای لیسانس حسابداری می باشد که ۸ سال مسئول درآمد و مالی و ۱۱ ماه بعنوان سرپرست شهرداری بنارویه در ۲ دوره بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین