شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نوید اجرای طرح شهرک سلامت در پردیس علوم پزشکی لارستان

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: اجرای طرح شهرک سلامت به مرکزیت پردیس، آرزوی دیرینه مردم و خواسته‌ی ما در مجموعه علوم پزشکی لارستان است. به گزارش میلاد لارستان به…

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: اجرای طرح شهرک سلامت به مرکزیت پردیس، آرزوی دیرینه مردم و خواسته‌ی ما در مجموعه علوم پزشکی لارستان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان طی آئینی همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) و قرارگیری پروژه پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در ردیف طرح های ملی از خیرین سلامت این پروژه تجلیل شد.

در این آئین که با حضور برخی از مسئولین شهرستانهای لارستان، خنج و اوز و جمعی از خیرین پرتلاش حوزه های مختلف سلامت برگزار شد، آیت الله موسوی خرم امام جمعه شهرستان لارستان از نقش مردم در جوامع دینی به عنوان یک نقش حقیقی، تاثیرگذار و بی بدیل بوده یاد کرد و اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده که با همراهی همین مردم، تمدن های عظیمی تشکیل و تحولاتی اساسی به وقوع پیوسته و امروز مجمع خیرین به واقع تجلی حضور انقلابی و جهادی مردم و خیرین در همه عرصه ها خصوصا عرصه سلامت است و به وضوح می بینیم هر چه فشار دشمن با تحریم ها بیشتر شد، نقش مردم و خیرین پررنگ تر شد.

وی با ضمن بیان این نکته که اقدام مسئولین در تجلیل از خیرین امری بسیار پسندیده است، توفیق کسب شده در پیگیری ها و کددار شدن مجموعه پردیس علوم پزشکی لارستان را تبریک عرض گفته و از همه دست اندرکاران این موفقیت قدردانی کرد.

دکتر محسن سلمان پور، اظهار داشت: پیگیری‌های انجام شده در خصوص رفع معضل پروژه پردیس، به واقع ادای وظیفه به تلاشهایی است که تا کنون انجام شده و همراهی خیرین بی منت مجموعه علوم پزشکی لارستان است. همینجا به مسوولین حاضر در جلسه عرض می کنم که قدرت حقیقی مجموعه علوم پزشکی لارستان، همین خیرینی هستید که در جمع حاضرند.

وی افزود: پردیس پروژه ارزشمندی در مجموعه علوم پزشکی است که اکنون با رفع موانع اجرایی آن بیش از پیش همراهی خیرین را با خود خواهد داشت لذا از مسوولین محترم شهرستان نیز خواستارم تا همگام با خیرین و همراهان همیشگی مجموعه، ما را در نیل به اهداف و پیشبرد سریعتر پروژه یاری رساندند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان در انتها تاکید کرد: بی شک تمام و کمال اجرا شدن این پروژه و اجرای طرح شهرک سلامت به مرکزیت پردیس، آرزوی دیرینه مردم و خواسته‌ی ما در مجموعه علوم پزشکی لارستان است.

شیخ ابونجمی امام جمعه و مهندس اسفتدیاری فرماندار شهرستان خنج نیز در ادامه به ایراد سخرانی پرداخته و از تلاشهای انجام شده و اقدامات جهادی سرپرست دانشکده قدردانی نمودند.

در انتها از خیرین سلامت پروژه پردیس با اهدای لوح تقدیر و تندیس طلایی تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین