جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مديركل راه و شهرسازى لارستـان در سمت خود ابقا شد

طى حكمى از سوى وزیر راه و شهرسازى مهندس حسن شبانى در سمت مديركل راه و شهرسازى لارستـان ابقا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره…

طى حكمى از سوى وزیر راه و شهرسازى مهندس حسن شبانى در سمت مديركل راه و شهرسازى لارستـان ابقا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان طى حكمى از سوى مهندس رستم قاسمى مقام عالى وزارت راه و شهرسازى مهندس حسن شبانى در سمت مديركل راه و شهرسازى لارستـان ابقا شد در متن اين حكم آمده است:

با توجه به تعهد ، تخصص و تجربه جنابعالى ، به موجب اين حكم شما را به عنوان مديركل راه و شهرسازى لارستـان ابقا مى نمايم.

انتظار دارد با عنايت به سياست هاى ابلاغى مقام معظم رهبرى مدظله العالى و الگوى اقتصاد مقاومتى و در راستاى اهداف عدالت محور دولت مردمى با رعايت قوانين و مقررات آيين نامه ها و دستورالعمل هاى ابلاغى و بكارگيرى صحيح و مطلوب منابع و ظرفيت هاى موجود در استان نسبت به انجام وظايف و ماموريت هاى محوله در حوزه هاى راه ، مسكن و شهرسازى با اولويت نهضت ملى مسكن ، توسعه حوزه حمل و نقل و تامين زير ساخت هاى مربوط و باز آفرينى شهرى ، اقدام نمائيد .

همچنين ضرورت دارد در تعامل با مسئولين محلى و در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ويژه به عمل آورده و موجبات تحول اساسى در حوزه ماموريت را فراهم آوريد . تاكيد مى نمايد ، مسئوليت هماهنگى تمام ادارات كل و واحدهاى زير مجموعه سازمان ها و شركت هاى وابسته به وزارت خانه در استان ، بر عهده جنابعالى است.

توفيق روز افزون جنابعالى را در خدمت به مردم شريف استان و تلاش در جهت سرافرازى نظام مقدس جمهورى اسلامى ايران از درگاه متعال خواستارم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین