چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حمل ۳۹۰ هزار تن کالا در لارستان توسط کامیون داران در یک سال

رییس نمایندگی حمل و نقل جاده ای لارستان گفت: در سال گذشته بیش از ۴۶ هزار کامیون بیش از ۳۹۰ هزار تن کالا در لارستان حمل شده است. به گزارش…

رییس نمایندگی حمل و نقل جاده ای لارستان گفت: در سال گذشته بیش از ۴۶ هزار کامیون بیش از ۳۹۰ هزار تن کالا در لارستان حمل شده است.

به گزارش میلاد لارستان، بمناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداران، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه معاونین فرمانداری و جمعی از روسای ادارات با فرهاد فرج پور رییس و کارکنان نمایندگی حمل و نقل جاده ای لارستان دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از زحمات و تلاش پرسنل رییس و کارکنان حمل و نقل جاده ای شهرستان قدردانی نمود و بیان داشت: انتظار و توقع ما از مجموعه نمایندگی حمل و نقل جاده ای این است که همچون گذشته با تجربه و تلاش خود برای خدمات رسانی بهتر تلاش نمایند.

در ادامه فرهاد فرج پور رییس نمایندگی حمل و نقل جاده ای لارستان هم گزارشی از عملکرد این اداره را بیان کرد.

وی با بیان اینکه ۹ مجتمع خدمات رفاهی در منطقه لارستان بزرگ به بهره برداری رسیده است، گفت: در این شهرستان همچنین انجمن صنفی شرکتهای مسافربری (۸ شرکت)، انجمن صنفی شرکت های باربری(۱۰ شرکت) انجمن صنفی رانندگان و کامیونداران(۲۵۰۰ عضو)، انجمن صنفی رانندگان مسافربری(۲۵۰ عضو) فعالیت دارند.

فرج پور اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۴۶ هزار کامیون بیش از ۳۹۰ هزار تن کالا حمل و بیش از ۱۵ هزار سرویس و بیش از ۱۳۵ هزار مسافر جابجا کرده‌اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین