جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

لارستان، میزبان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان فارس

    مسوول هیئت کشتی لارستان از میزبانی این شهرستان در پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، داوود عسکرپور ضمن گرامیداشت سالروز سفر مقام…

 

 

مسوول هیئت کشتی لارستان از میزبانی این شهرستان در پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، داوود عسکرپور ضمن گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به لارستان اظهار داشت: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی و انتخابی نونهالان استان فارس یادواره زنده یاد اسدالله حقیقه روز شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان لارستان آغاز و تا ساعت ۲۰ همان روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با عنوان هفته طلوع همدلی برگزار میشود، تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ کشتی گیر، مربی و سرپرست در قالب ۱۸ تیم در پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس حضور دارند.

مسوول هیئت کشتی لارستان افزود: تمامی شرایط و امکانات برای برگزاری این رقابت ها فراهم است و عوامل اجرایی و کمیته های مختلف آماده میزبانی شایسته ای از هیئت های کشتی شهرستان های استان فارس هستند.

عسکرپور با بیان اینکه نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد نونهالان استان فارس به میزبانی لار با نظر کمیته فنی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می شوند، ادامه داد: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور روزهای ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در شهرستان سنندج استان کردستان برگزار می شود و تیم استان فارس با ترکیب کامل در این پیکارها شرکت می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین