پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سفر امام خامنه‌ای به لارستان بزرگ و رسالتی که بر دوش “خیرین”،‌”سرمایه گذاران” و “مسئولین” نهادند

۱۹ اردیبهشت هر سال در لارستان تجدید میثاقی است دوباره با مقتدا و رهبری که در میان مردمی خونگرم، ولایی و باصفا در جمع آنان این گونه فرمودند: “خدای متعال…

۱۹ اردیبهشت هر سال در لارستان تجدید میثاقی است دوباره با مقتدا و رهبری که در میان مردمی خونگرم، ولایی و باصفا در جمع آنان این گونه فرمودند: “خدای متعال را شکرگزارم که این توفیق به من داده شد که بتوانم با مردم صمیمی و عزیز منطقه‌ی لارستان، در این شهر کهن و قدیمی، در جمع متراکم شما برادران و خواهران عزیز دیدار کنم. من در گذشته در سفرهای به استان فارس همواره مایل بودم با مردم عزیز منطقه‌ی لارستان و شهر لار ملاقات کنم؛”

به گزارش میلاد لارستان  ۱۹ اردیبهشت ۸۷ بود که زعیم عالیقدر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای با تشریف فرمایی شان در منطقه لارستان برگ زرینی در تاریخ معاصر منطقه لارستان رقم زده و طی بیانی شیوا و کاملا پخته نام لارستان بزرگ را برای اولین بار در واژگان منطقه جاری ساختند.

اگرچه بسیار زود ۱۴ سال از آن روز تاریخی گذشت، اما بزرگداشت آن بهانه ای شد که روز لارستان بزرگ نیز به تقویم ایام لارستان اضافه شود و امسال خوشبختانه بر خلاف سالهای گذشته روز و هفته لارستان بزرگ پرشور تر در حال برگزاری است .

معتقدیم واکاوی سخنان امام خامنه ای در دیدار مردم لار را ما مسئولین و متولیان فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهر باید از جمله برنامه های کل سال و به خصوص روز لارستان قلمداد نموده و به بخشی از آنها به عنوان نقشه راه عنایت نماییم:

ایشان با ابراز خرسندی و همچنین آگاهی از انجام امور خیرخواهانه توسط مردم منطقه لارستان، توصیه مهمی به خیرین و سرمایه گذاران کردند که شاید از نظرها مغفول مانده باشد: «این همت مردم است که میتواند کشور را بینیاز کند. سرمایه‌گذاریهائی که مردم انجام میدهند در بخشهای مختلف، بسیار ارزشمند است؛ بخصوص در بخشهای تولیدی. من برای آن مردمی که به کارهای خدمت‌رسانی به مردم علاقه‌مندند، این را بهترین عمل، بهترین حسنه و صدقه میدانم که در کارهای تولیدی سرمایه‌گذاری کنند؛ هم اشتغال ایجاد شود، هم به پیشرفت کشور کمک کند، هم فقر و محرومیت را از بخشهای مهمی از کشور برطرف کند.»

ایشان در ادامه فرمودند: امیدواریم توفیق الهی شامل حال مسئولین کشور شود، بتوانند به شما مردمی که حقاً و انصافاً در خور اظهار ارادت هستید، ابراز ارادت کنند؛ به شما مردمی که شایسته‌ی خدمت کردن هستید، خدمت کنند و وظائف خود را انجام دهند.

آری این روزها نباید قدر و منزلت و جایگاه لارستان را انقدر در بوق و کرنا کرد و در جستجوی تکه کلامی از زبان فلان مسئول و فلان مدیر کشوری در مدح و بزرگی لارستان جستار کرد. چرا که ارزشش را مدیران و سیاست گذاران استانی و کشوری به خوبی طی این چند سال با عملکرها و نگاه هایشان به همگان نشان داده اند…؟!

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین