چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیشنهاد/ کاندیداهای این دوره، مشاورین منتخب مردم شوند

میلاد لارستان: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش پس از فراز و فرودها و اضطراب و استرس ها خوشبختانه با سلامت و…

میلاد لارستان: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش پس از فراز و فرودها و اضطراب و استرس ها خوشبختانه با سلامت و امنیت کامل برگزار شد و به شکرانه الهی نتیجه ای مثبت را به همراه داشت.

اما آنچه لازم است از این پس به آن توجه شود، برنامه ریزی برای آینده و چشم پوشی از رقابت های پیش از انتخابات و توجه به رفاقت های پس از انتخابات است.

در مناطق کوچکتر که کمتر خود را وارد بازی های سیاسی می کنند و دعواهای سیاسی منوط به پیش از رأی گیری است، برای خود یک مزیت است، چرا که می توان پس از پایان شمارش آرا و انتخاب فردی اصلح از سوی مردم، از آن پس به فکر آبادانی منطقه و حوزه انتخابیه بود.

همانگونه که همه مستحضرند، در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۵ نفر از دلسوزان و نخبگان شهرستانهای لارستان، خنج و گراش اقدام به نام نویسی کردند که ۲۰ نفر از آنها موفق به عبور از فیلترهای مختلف تأیید صلاحیت شدند که سوای از این مسئله، تعداد نامزدهای ثبت نامی نسبت به دوره های قبل رشد خوبی داشت که این نشان از نخبه پروری این قسمت از کشور عزیزمان است.

بنا بر آنچه در مصاحبه های مختلف از این عزیزان در رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین تبلیغات مطرح می شد، یکی از اهداف حضور آنها در انتخابات ادای تکلیف و احساس وظیفه به اضافه خدمت کردن به مردم، نظام و منطقه بود که این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

بدین ترتیب؛ هم اکنون که منتخب مردم تعیین شده است، نیاز است که برای پیشبرد بهتر کارها، برنامه ریزی مناسب تر، سرعت بخشیدن به توسعه منطقه و استفاده از افکار مختلف، تیمی از همین نامزدهای انتخاباتی برای پشتیبانی از نماینده حاضر تشکیل و فعال شود.

با نگاهی با نامزدهای تأییدصلاحیت شده و حتی رد یا عدم صلاحیت شده می توان به چند نکته مهم و اثرگذار پی برد و آن موارد این است که؛ در بین ۳۵ فرد ثبت نامی مرحله اول یا حتی ۲۰ نفر پایانی تأییدصلاحیت شده، این افراد دارای ویژگی های مختلفی از قبیل؛ پیر و جوان، با تجربه و کم تجربه، دارای مسئولیت های مهم، افراد عادی جامعه، شهری و روستایی، از تمام مناطق لارستان بزرگ (لارستان، خنج و گراش) حضور دارند که می بایست از این پتانسیل قوی استفاده شود.

در ابتدا شاید نام نویسی ۳۵ نفر در این حوزه انتخابیه نگران کننده بود، اما می توان با بهره گیری از این فرصت و تشکیل کارگروه مشاورین نماینده منتخب مردم، از برنامه ها، افکار، نفوذ و تأثیر آنان بهره مند شد و با همفکری، همراهی یا محول کردن پیگیری برخی از کارها به آنان، محرکه خوبی در دستیابی به اهداف ترسیم کرد.

شاید این نکته به ذهن متبادر شود که چه کسی مسئول راه اندازی این تیم باشد که می توان در پاسخ آن گفت، دکتر جعفرپور برای این کار در گام اول بهترین گزینه است که می تواند با دعوت از این افراد اقدام به تشکیل کارگروه کند و پس از مطرح کردن این موضوع در همان جلسه از بین افراد حاضر، مسئول کارگروه به غیر از خود ایشان (به دلیل درگیر نشدن بیش از حد به مسائل یا تشکیل شدن جلسه در زمان هایی که ایشان در تهران است) تعیین و درباره کم و کیف اهداف و زمان و فاصله زمانی تشکیل جلسات بحث شود.

یکی دیگر از سوالاتی که مطرح می شود این است که شاید برخی از این افراد حاضر به حضور در این کارگروه نشوند و باید در جواب گفت که؛ افرادی که دارای معذوریت خاصی نیستند، اگر دلشان برای منطقه و خدمت به مردم و کشور می تپد، با این کارگروه همکاری و همفکری می کنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشنهاد/ کاندیداهای این دوره، مشاورین منتخب مردم شوند”

  1. 22 گفت:

    باید عمل کنید تیتر زدن فایده ای ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین