سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بیانیه انتخاباتی شورای شهر لار؛ نامزدِ اجماعِ قاطعِ شهر لار «بروجردی» است

پس از روزها انتظار شورای شهر لار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ نامزدِ اجماعِ قاطعِ شهر لار «بروجردی» است. به گزارش میلاد لارستان، پس از چند روز انتظار، شورای اسلامی…

پس از روزها انتظار شورای شهر لار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ نامزدِ اجماعِ قاطعِ شهر لار «بروجردی» است.

به گزارش میلاد لارستان، پس از چند روز انتظار، شورای اسلامی شهر لار سرانجام بیانیه انتخاباتی خود را درپی برگزاری جلسات متعدد موسوم به «اجماع‌سازی انتخاباتی» منتشر کرد.

در این بیانیه که گویا درپی برگزاری نشست روز گذشته اعضای شورای شهر لار با بزرگان و نمایندگان تمامی محلات شهر منتشر شده اکثریت مطلق اعضا (بدون حتی یک رأی مخالف یا ممتنع) بر حمایت از «علاالدین بروجردی» در انتخابات پیشِ‌روی مجلس تاکید شده و نامزد مورد اجماع در شهر لار را وی اعلام کرده‌اند.

 

در بیانیه شورای شهر لار آمده است:

 

به‌نام خداوند جان و خرد

شهروندان عزیز و ارجمند شهر لار

نیک می‌دانیم که بار دیگر در آستانه انتخابی مهم و راهبردی هستیم و بی‌شک حضور حداکثری مردم عزیز شهر لار در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند ضمن امید به گره‌گشایی مشکلات عدیده در شهر لار و حوزه بزرگِ انتخابیه باعث انسجام، همدلی و همراهی بیشتر مردمان این منطقه باشد.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر لار طی هفته‌های اخیر و به‌درخواست شهروندان عزیز، جلسات متعددی را با نامزدهای محترم انتخابات از شهر لار و دیگر مناطق و فعالان اجتماعی سیاسی شهر تشکیل داده تا فرایند «اجماع‌سازی» انتخاباتی را تسریع و‌ تسهیل کند.

در این بین غالب نامزدهای ارجمند با بزرگواری و ازخودگذشتگی از همان ابتدا با فرایند اجماع همراهی کرده و طی روزهای اخیر نیز کناره‌گیری خود از نامزدی انتخابات را اعلام کردند که جا دارد بار دیگر از آن‌ها قدردانی کرد.

نهایتا اینکه در نشست روز دوشنبه ۷ اسفند که باحضور بزرگان، معتمدین و رابطین شورا در محلات متعدد شهر لار در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد تمامی حضار با قاطعیت تمام ضمن تاکید مجدد بر ضرورت اجماع، مصداق آن را «دکتر علاالدین بروجردی» اعلام و این تصمیم قاطع را صورتجلسه و امضا کردند.

شورای اسلامی شهر لار نیز به‌عنوان نمایندگان مستقیم مردم، ضمن قدردانی از احساس مسئولیت و احترام به نامزدهای انتخابات، گزینه قطعی و نهایی اجماع در شهر لار را که اینک به نامزد مورد اجماع منطقه‌ای نیز تبدیل شده «دکتر علاالدین بروجردی» می‌داند‌.

در پایان از عموم شهروندان مسئولیت‌ و زمان‌شناس لار درخواست می‌کنیم ضمن حضور باشکوه، حداکثری و تعیین‌کننده خود پای صندوق‌های رأی، آرای خود را به‌نام «دکتر علاالدین بروجردی» ثبت کنند.

وعده ما ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رأی

 

شورای اسلامی شهر لار

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین