چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در دیدار حسین زاده با سه وزیر دولت سیزدهم انجام گرفت:

از آبرسانی سدسلمان تا پساب لار با قرارگاه سازندگی تا پیگیری تخصیص 200 میلیاردی ماده56 به جاده مرگ

یکی از خبرهایی که شاید در میان انبوه خبرها چندان رسانه ای نشد، دیدار هفته گذشته حسین زاده نماینده مردم در معیت استاندار فارس و برخی نمایندگان با ۳ وزیر…

یکی از خبرهایی که شاید در میان انبوه خبرها چندان رسانه ای نشد، دیدار هفته گذشته حسین زاده نماینده مردم در معیت استاندار فارس و برخی نمایندگان با ۳ وزیر دولت سیزدهم و پیگیری مطالبات و درخواست های عمومی منطقه و حوزه انتخابیه بود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم، حسین زاده هفته گدشته در حضور  ایمانیه استاندار فارس و جمعی از نمایندگان استان با وزرای نفت، نیرو و راه و شهرسازی در تهران دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش در دیدار با مهندس اوجی وزیر نفت، معاونان وی و مدیرعامل شرکت ملی نفت در خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نفت و گاز در استان فارس بحث و گفتگو صورت گرفت. همچنین تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به منظور مشارکت در پروژه‌های انتقال آب خلیج فارس به جنوب استان، آبرسانی از سد سلمان فارسی به بخش‌های بیرم، صحرای باغ، چاهورز، خیرگو و علامرودشت و همچنین فداغ و خلیلی و ساخت آزادراه شیراز – جهرم – لار – بندرعباس به امضای وزیر نفت رسید.

حسین‌زاده و استاندار  فارس همچنین در معیت رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس و انصاری دیگر نماینده فارس به دیدار محرابیان وزیر نیرو رفتند و  در خصوص تامین آب شرب حوزه انتخابیه و وضعیت تصفیه‌خانه پساب لار گفتگو شد.

دیدار با  قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز از دیگر برنامه‌های نماینده و استاندار پود که در معیت رضایی رئیس کمیسیون عمران و زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه انجام شد. در این دیدار نیز بر ضرورت تسریع در ساخت و بهسازی راه‌های اصلی و روستایی استان به خصوص دوبانده شدن جاده جهرم – جویم – لار – بندرعباس مجددا تاکید شد. در این نشست همچنین خواسته شد تا مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در حوزه راه هر چه زودتر عملیاتی و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این امر اختصاص یابد.

جلسه با  خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی پیگیری ساخت و تکمیل راه‌های حوزه انتخابیه نیز پایان بخش جلسات فشرده هفته گذشته یک روزه نماینده در حضور استاندار بود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین