جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
فرماندار ویژه لارستان در دیدار با منتخب مردم:

نجیب زاده: وظیفه بنده تعامل و همکاری با نماینده منتخب است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان،خنج و گراش گفت: وظیفه بنده نیز این است که با نماینده منتخب تعامل و همکاری داشته و هماهنگ بوده تا به حول و قوه الهی پیشرفت و توسعه برای شهرستان حاصل گردد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان،خنج و گراش گفت: وظیفه بنده نیز این است که با نماینده منتخب تعامل  و همکاری داشته و هماهنگ بوده تا به حول و قوه الهی پیشرفت و توسعه برای شهرستان حاصل گردد.

به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده به اتفاق معاونین وتنی چند از کارمندان و کارشناسان فرمانداری ویژه لارستان به دیدار دکتر جمشید جعفرپور رفت .

فرماندار ویژه لارستان دراین دیدار در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت قهرمان ایران و بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستانهای لارستان،خنج و گراش، انتخاب مجدد دکتر جمشید جعفرپور را به عنوان نماینده مردم شهرستان های لارستان،خنج و گراش به ایشان تبریک گفت.

معاون استاندارفارس تصریح کرد:امیدواریم همه ما بتوانیم در کنار هم و در سایه رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید ، با همدلی و مودت برای توسعه و پیشرفت منطقه قدم برداریم.

رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش در خصوص امنیت انتخابات هم اظهارداشت: خدا را شکر با همکاری مردم ، امنیت انتخابات به بهترین نحو برقرار و انتخاباتی پرشور ،بی حاشیه،سالم و قانونی برگزار گردید.

نجیب زاده با اشاره به حضور باشکوه مردم شهرستان های لارستان،خنج و گراش در انتخابات هفتم اسفند خاطرنشان کرد: مردم این شهرستانها با حضور خود در انتخابات، ثابت کردند که همیشه و در همه حال با شور و شعور سیاسی خود، در انتخابات شرکت می‌کنند و همواره پشتوانه نظام اسلامی و مدافع آرمان‌های انقلاب هستند.

وی در پایان اظهار داشت: وظیفه بنده نیز این است که با نماینده منتخب تعامل  و همکاری داشته و هماهنگ بوده تا به حول و قوه الهی پیشرفت و توسعه برای شهرستان حاصل گردد.

در ادامه دکتر جمشید جعفرپور نیز از تلاش و کوشش شبانه روزی دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات هر سه شهرستان بخصوص معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: به حمدلله با همدلی و تعامل کامل و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران انتخابات این شهرستان ها، انتخاباتی سالم و بی‌حاشیه در شهرستانهای لارستان،خنج و گراش برگزار شد.

وی از حضور پرشور مردم شهرستان های لارستان،خنج و گراش در پای صندوق های رای هم قدردانی کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین