پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

شبی به یاد «محبوب سلامت لارستان»

 در آیین گرامیداشت سالروز شهادت مدافع سلامت لارستان که شب گذشته با حضور رییس و معاونین دانشکده، معاونان فرماندار، تنی چند از روسای ادارات و مدیران دانشکده برگزار شد، ابتدا…

 در آیین گرامیداشت سالروز شهادت مدافع سلامت لارستان که شب گذشته با حضور رییس و معاونین دانشکده، معاونان فرماندار، تنی چند از روسای ادارات و مدیران دانشکده برگزار شد، ابتدا با حضور بر سر قبر مطهر شهید دکتر زینلی، ضمن ادای احترام به روح والای شهید، از خانواده آن مرحوم دلجویی شد.

در ادامه برنامه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت دعای روح بخش کمیل، در جوار قبور مطهر شهدا، یادواره گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدافع سلامت با عنوان محبوب سلامت لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با آغاز این آیین، ابتدا دکتر محسن سلمان پور رییس دانشکده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام، از ایشان به نیکی یاد کرده و شهادت را پاداش نیک زندگی کردن برای انسانهای وارسته خواند.

 دکتر رامین اقتداری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده نیز به عنوان دوست نزدیک و همکار باسابقه شهید، با بیان خاطراتی خوش از دلسوزی ها و نیک سرشتی آن شهید از تلاشهای او در راستای توسعه بهداشت و درمان منطقه یاد کرد.

 مینا علی‌پور پرستار بخش کرونا و یکی از داوطلبان تغسیل دهنده اموات کرونایی، از روزهای سخت و طاقت فرسای کرونایی گفت و افزود که مرگ بیماران بستری، تلخی روزهای دشوار کرونا را دوچندان می‌کرد.

 در پایان این مراسم با رونمایی از تمثال و تصویر نقاشی شده شهید که توسط فرزندان مرحوم دکتر زینلی انجام شد، از خانواده گرانقدر ایشان تجلیل به عمل آمد. گفتنی است دکتر محبوب زینلی در ۲۹ تیرماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.  وی نخستین شهید مدافع سلامت دندان پزشک کشور بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین