شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای 184 مراسم هیات های خانگی در لارستان

ارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری ۱۸۴ جلسه مراسم طرح فلاح برای خانواده های تحت پوشش در سال جاری خبر داد . به گزارش میلاد لارستان، علی…

ارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری ۱۸۴ جلسه مراسم طرح فلاح برای خانواده های تحت پوشش در سال جاری خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، علی رضایی اظهار داشت : طرح فلاح از جمله برنامه های منحصر به فرد حوزه فرهنگی کمیته امداد امام(ره) می باشد که با هدف تعمیق باور های دینی و ارتقاء رفتارهای دینی و در راستای ارتقاء شان و منزلت اجتماعی خانواده های مورد حمایت اجرا می گردد .

رضایی با بیان اینکه تعداد ۱۴٫۵۹۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیون ریال در این مراسم ها شرکت نمودند افزود : مخاطبین این طرح خانواده های آسیب پذیر،آسیب دیده و در معرض آسیب می باشند و تاکید ما بر خانواده های دارای عضو معتاد، زندانی، بد سرپرست، طلاق و نیز خانواده های دارای جرایم کیفری می باشد .

وی تصریح کرد : از جملع موضوعات قابل طرح در این حلسات که توسط ۹ نفر از مبلغین مذهبی طرف قرار داد کمیته امداد ارائه می گردد می توان به موضوعات متناسب با مناسبت های دینی،مذهبی و ملی،احکام،پاسخگویی به سئولات و شبهات،بصیرت و ولایت،اصلاح الگوی مصرف،حق الناس،مهدویت و انتظار،ذکر روضه و اقامه عزای اهل بیت(علیهم السلام) و سایر موضوعات مرتبط اشاره کرد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین