پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

از  تمامی مردم منطقه میخواهم در فراهم آوردن زیرساختهای راه‌اندازی رشته پزشکی در لارستان همراهی نمایند

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: از  تمامی مردم منطقه می خواهم تا پای فراهم آوردن زیرساختهای راه‌اندازی رشته پزشکی در لارستان  ایستاده و ما را همراهی کنند….

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: از  تمامی مردم منطقه می خواهم تا پای فراهم آوردن زیرساختهای راه‌اندازی رشته پزشکی در لارستان  ایستاده و ما را همراهی کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان محسن سلمان پور که در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای لارستان سخن می گفت ضمن بیان اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا و دفاع مقدس پیشین به لزوم انجام اقدامات و خدمات در راستای حل مشکلات مردم و جهاد در شرایط حال حاضر اشاره نموده و برخی اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر اشاره نمود.

وی اظهار داشت: در کنار تلاش‌هایی که برای اصلاح ساختاری و زیر ساخت‌ها در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام شد، توانستیم به خدمات ارزنده ‌ای نیز در این مدت دست یابیم که می توان به موضوع اتوبوس آمبولانس به عنوان یکی از مهمترین دستاوردها اشاره نمود.

سلمان پور افزود: این خدمت مهم علاوه بر تکمیل و تجهیز ناوگان امدادی مرکز مدیریت حوادث لارستان، می تواند پشتیبان خوبی برای گروههای امدادی و خدمات سریع درمان در شرایط بحرانی پیش آمده در بلایای طبیعی یا سوانح جاده‌ای باشد. هر چند امیدواریم که کمترین مورد استفاده در سوانح ترافیکی را داشته باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، یک درخواست فراسازمانی نیز از نماینده را عنوان نموده و اظهار داشت: در اینجا جا دارد از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا نمایم تا ضمن تلاش و صرف انرژی مضاعف، در جهت هدایت منابع ملی به سمت تکمیل و ایمن سازی جاده ترانزیتی بندرعباس-لار-جهرم، توجه خود را به این مقوله اساسی معطوف دارند.

سلمان پور در بخش پایانی خود با بیان اینکه به لطف پروردگار، دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز به زمره دانشگاهها و دانشکده های تربیت کننده دانشجوی پزشکی در کشور پیوسته و از بهمن ماه ۱۴۰۱ شاهد حضور دانشجویان رشته پزشکی در لارستان خواهیم بود افزود: در این میان از تمامی مردم منطقه می خواهم تا پای فراهم آوردن زیرساختهای راه‌اندازی این رشته ایستاده و ما را همراهی کنند.

 

میلادلارستان: حضور خیرین و مشارکت در تامین تجهیزات پزشکی جهت راه اندازی این رشته از اهمیت فراوانی برخوردار است. برگ برنده رشته پزشکی که مزایای آن برای کل منطقه خواهد بود، وجود تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که همت خیرین عزیز لارستانی را در کنار مشارکت وزارت بهداشت می طلبد.  تامین زیرساخت ها در این خصوص اولویت است. 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از  تمامی مردم منطقه میخواهم در فراهم آوردن زیرساختهای راه‌اندازی رشته پزشکی در لارستان همراهی نمایند”

  1. ناشناس گفت:

    احرک الله.لطفا دقیا عنوان نمایید از دست ما مردم عادی چه کاری ساخته است تا انجام دهیم.تشکر از شما و دیگر همکاران

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین