جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ناحیه صنعتی جویم راه اندازی می شود

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان جویم خبر داد. سید مصطفی هاشمی در سفر به شهرستان جویم ضمن بازدید…

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان جویم خبر داد.

سید مصطفی هاشمی در سفر به شهرستان جویم ضمن بازدید از اراضی درنظر گرفته شده برای ایجاد ناحیه صنعتی ،در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مسولان محلی به بررسی روند ایجاد ناحیه صنعتی پرداخت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه راه اندازی شهرک ها ونواحی صنعتی در همه شهرستان های استان باهدف برقراری عدالت صنعتی و فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار ،توسعه صنعتی و اشتغال پایدار از رویکرد های مهم این شرکت در ایجاد شهرک های صنعتی جدید است، گفت:باتوجه به اینکه شهرستان جویم از شهرستان های نوپای استان است ،تمام تلاش خود را برای راه اندازی ناحیه صنعتی انجام خواهیم داد.

هاشمی با اشاره به اینکه برای ایجاد ناحیه صنعتی نیاز به در نظر گرفتن عواملی نظیر دسترسی مناسب،امکان سهولت درتامین زیرساخت های مورد نیاز نظیر آب برق وگاز،رعایت فاصله وحریم قانونی از مراکز جمعیتی به لحاظ حفظ ظوابط زیست محیطی و هموار بودن اراضی مورد توجه است گفت:در راه اندازی یک شهرک یا ناحیه صنعتی باید همه دستگاه های اجرایی پای کار بیایند تا پس از اخذ استعلام ها ،مراحل تصویب و اجرای عملیات توسعه زیرساختی آن انجام شود.

هاشمی افزود:باتوجه به قرارگیری شهرستان جویم در محور ترانزیتی جنوب نیز ظرفیت های موجود در شهرستان بتوانیم شاهد تسریع در راه اندازی این ناحیه صنعتی باشیم

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین