شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار رییس و اعضای هیات کوهنوردی با فرماندار ویژه لارستان

محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، به همراه محمد اسماعیل یزدان پناه رییس و اعضا هیات کوهنوردی شهرستان لارستان با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، به همراه محمد اسماعیل یزدان پناه رییس و اعضا هیات کوهنوردی شهرستان لارستان با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این دیدار ابتدا محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و محمد اسماعیل یزدان پناه، گزارشی از افتخارات گروه کوهنوردی شهرستان را ارائه کردند.

در ادامه، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: در جامعه مردم باید احساس نیاز به ورزش کنند، چرا که اگر نشاط و شادابی در جامعه زیاد باشد و این نشاط از ناحیه ورزش انجام گیرد، باعث فاصله گرفتن از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

داریوش دهقان، با تاکید بر اینکه اگر نسبت به ورزش بی‌تفاوت باشیم، شاهد هجوم آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد روزی باشیم که مردم به شادابی روحی و جسمی خود همچون غذا خوردن احساس نیاز کنند و برای دست‌یابی به نشاط و شادابی به ورزش کردن روی آورند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی زمانی کاهش می‌یابد که ورزش جایگزین آن شود و باید ورزش کردن جزو نیازهای همیشگی جامعه به‌شمار ‌آید.

نماینده عالی دولت در لارستان، تصریح کرد: ورزش در جامعه از جایگاه ارزشمندی برخوردار است، در نتیجه باید تلاش کنیم ورزش کردن را به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم و در امر برگزاری منظم و جدی ورزش همگانی تلاش کنیم.

دهقان در پایان از تلاش و پشتکار رییس و اعضا هیات کوهنوردی لارستان قدردانی کرد.

در پایان همچنین با اهدا لوح سپاس از فضیلت علویه کارمند فرمانداری ویژه لارستان و عضو هیات کوهنوردی شهرستان که توانسته است به تمامی قلل کشور در قالب طرح سیمرغ صعود کرده بود، تجلیل شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دیدار رییس و اعضای هیات کوهنوردی با فرماندار ویژه لارستان”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    از طرف فرماندار چه نفعی برای ورزش کوهنوردی داشت و چه حمایتی کردن؟؟؟؟؟

  2. مدینه گفت:

    به نظر می آید و به طور یقین ، دکتر دهقان ، فرماندار ویژه لارستان ، برای ورزش ارزش فراوانی قائل هستند و این بخش از فرهنگ را رکنی اساسی برای تامین سلامتی و شادابی می دانند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین