جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار حسین زاده و مسئولان علوم پزشکی گراش با وزیر بهداشت؛ آقای حسین زاده گویا تنها نماینده گراش هستند…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر بهداشت و در معیت رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش، مشکلات حوزه علوم پزشکی گراش را در حالی با شخص وزیر…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر بهداشت و در معیت رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش، مشکلات حوزه علوم پزشکی گراش را در حالی با شخص وزیر در میان گذاشت که اساسا در این دیدار هیچ اثری از مسئولان علوم پزشکی لارستان نبوده است.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از “وبدا گراش”، در دیدار حسین زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و دکتر عبداللهی رییس علوم پزشکی گراش، دکتر خالقی، معاون درمان  و مهندس یحیایی معاون توسعه علوم پزشکی گراش، با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، مسائل حوزه های مختلف علوم پزشکی گراش پیگیری شد.

رییس و معاونین علوم پزشکی در سفر به تهران برای پیگیری امور دانشکده، با مدیران حوزه سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران حوزه های مختلف وزارت بهداشت نیز دیدار کردند.

بر اساس همین گزارش این دیدارها با پیگیری و همراهی حسین زاده صورت گرفته است. با این اوصاف باید پرسید که آیا شخص جناب حسین زاده نماینده ۵ شهرستانی هستند که ۴ شهرستان آن در حوزه علوم پزشکی لارستان قرار دارند و یا تنها نماینده و پیگیری کننده مسائل علوم پزشکی گراش هستند؟

جناب حسین زاده لطفا در این خصوص روشن گری نمایید

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دیدار حسین زاده و مسئولان علوم پزشکی گراش با وزیر بهداشت؛ آقای حسین زاده گویا تنها نماینده گراش هستند…”

  1. ناشناس گفت:

    حالا لاری های که در جریان انتخابات پشت به بروجردی کردند بیایند جواب بدهند.البته بعضی هم با این کارشان بسیار منافع شخصی نصیبشان شد و به اسم …….به هم شهر و هم بروجردی خنجر زدند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین