چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بررسی مسائل و مشکلات حوزه دارو شهرستان خنج

در این جلسه‌ که در دفتر فرماندار برگزار گردید، مسائل و مشکلات حوزه دارو در شهرستان خنج مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

در این جلسه‌ که در دفتر فرماندار برگزار گردید، مسائل و مشکلات حوزه دارو در شهرستان خنج مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج در جلسه‌ای که با حضور دکتر بهادر اسفندیاری فرماندار، دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان و فرزانه خسروی مسئول واحد غذا و داروی این شبکه همچنین داروسازان و مسئولان داروخانه‌های خنج برگزار شد، مسائل و مشکلات حوزه دارو در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج ضمن تشکر از فرماندار به دلیل توجه به مسائل و مشکلات حوزه دارو و تشکر از داروسازان در تلاش جهت مدیریت کمبودهای دارویی در شهرستان و همچنین حمایت‌های دارویی و مالی در اردوهای جهادی، گزارشی در خصوص تعداد و انواع کمبودهای دارویی کشوری و شهرستان، ارائه کرد.

وی همچنین از توزیع داروهای بیماران خاص (ام‌اس، تالاسمی و پوکی استخوان) توسط واحد غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان در داروخانه بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج تشکر نمود و یادآور شد این اقلام دارویی پیش از این در شهرهای شیراز و لار به بیماران تحویل داده می‌شد.

در ادامه داروسازان و مسئولان داروخانه‌ها ضمن بیان مسائل و مشکلات حوزه دارو، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

دکتر بهادر اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج نیز در مطالبی ضمن تشکر از جامعه داروسازان، گفت: فعالیت در این حوزه بسیار بااهمیت و ارزشمند است، چرا که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط بوده و حساسیت به خصوصی دارد.

وی اظهار داشت: برخی مواقع یک کمبودهایی در حوزه دارو به وجود می‌آید که البته این کمبود دارو بصورت موقت بوده و یک مشکل کشوری می‌باشد؛ پیشنهاد بنده به عزیزانی که در داروخانه‌ها فعالیت می‌کنند این است که در چنین مواقعی، با علم و آگاهی که دارند و با مشورت پزشک، می‌توانند از داروی جایگزین استفاده کنند.

فرماندار شهرستان خنج عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده دولت در شهرستان آمادگی خود را جهت همکاری با داروسازان محترم اعلام داشته و تلاش می‌کنم مشکلاتی که این عزیزان با ادارات مختلف دارند، حل کنم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین