پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

راهیابی کشتی‌گیر لارستانی به مسابقات دانشجویان جهان

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از اعزام کشتی‌گیر این واحد دانشگاهی به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از اعزام کشتی‌گیر این واحد دانشگاهی به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، مهدی زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور دلاور لارستانی و دانشجوی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با کسب عنوان نخست در پیکارهای کشتی آزاد دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی موفق شد مجوز حضور در مسابقات دانشجویان قهرمانی جهان را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه این کشتی‌گیر لارستانی تک مدال طلای تیم استان فارس را به خود اختصاص داد، ابراز داشت: این رقابت‌ها روزهای بیستم تا بیست و دوم آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان افزود: محمدرضا عسکرپور در فینال رقابت‌های کشتی آزاد دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی موفق شد ابوالفضل بابایی کشتی‌گیر عنوان‌دار مازندرانی را از پیش رو بردارد و مدال طلای وزن ۷۴ کیلو را از آن خود کند.

زارع تصریح کرد: داود عسکرپور مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و از مربیان مطرح فارس نیز به عنوان مربی، هدایت تیم کشتی آزاد دانشجویان استان فارس را در این پیکارها به عهده داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین