سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ثبت رکورد مصرف گاز در لارستان در روز دهم دی‌ماه

  رییس اداره گاز لارستان از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون در روز ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ بیشترین مصرف گاز به میزان ۲۹۳ هزار و ۵۳۴ مترمکعب در لارستان به…

 

رییس اداره گاز لارستان از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون در روز ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ بیشترین مصرف گاز به میزان ۲۹۳ هزار و ۵۳۴ مترمکعب در لارستان به ثبت رسیده است.

محمدحسین اعتمادپور در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه گاز در لارستان ۱۹۳ هزار و ۵۰۴ مترمکعب است، اظهار کرد: از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون در روز ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ بیشترین مصرف گاز به میزان ۲۹۳ هزار و ۵۳۴ مترمکعب در لارستان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در لارستان در این فصل با توجه به محدودیت مصرف صنایع بیشتر مصرف در قسمت های خانگی و تجاری ‌است، افزود: استفاده از پنجره‌های دوجداره، پرده‌های ضخیم جلوی درب و پنجره ها، پوشیدن لباسهای گرم در منازل، رعایت دمای آسایش در منازل روی ۲۲ درجه، عدم استفاده از استخرهای خانگی موجب کاهش مصرف گاز می‌شود.

رییس اداره گاز لارستان اضافه کرد: روشن وخاموش نمودن وسایل گرمایش یک ساعت قبل شروع کار و یک ساعت مانده به پایان وقت اداری، رعایت دمای ۱۸ درجه، عدم استفاده از گرماتابها در اماکن خصوصی، خاموش کردن وسایل گرمایش گازسوز در پاساژها و مجتمع های تجاری و اقدامات دیگر می‌تواند در امر کاهش مصرف گاز مؤثر باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین