پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

جذب بودجه ۱.۵ میلیاردی نماینده برای گلزار شهدا گراش و ارد

تخصیص ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بودجه برای گلزار شهدا گراش و ارد به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش‌نیوز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه…

تخصیص ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بودجه برای گلزار شهدا گراش و ارد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش‌نیوز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای شورا شهر، شهردار و حاج ابولحسن غفاری نماینده محترم خیر از گلزار شهدا بازدید کردند.

پس از بازدید از گلزار شهدا گراش نماینده خیر قول اجرای پارکینگ را دادند و قرار شد پس از آماده سازی و طراحی نقشه، خیر شروع به کار کند.

علی بیضایی، نایب رئیس شورای ششم از جذب بودجه ۱.۵ میلیاردی توسط نماینده برای گلزار شهدا گراش، پیرپنهان و شهدای گمنام ارد خبر داد.

حلیمی شهردارگراش ضمن تشکر از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بابت اهتمام ویژه به گلزار شهداء و همچنین خیرین بزرگوار، در سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از سمت شورا و شهرداری برای محوطه سازی حسینیه گلزار شهدا گراش اختصاص پیدا کرده است، این پروژه آغاز و در حال انجام است.

نایب رییس شورای ششم از جذب بودجه ۱.۵ میلیارد توسط نماینده خبر داد و گفت: مهندس حسین‌زاده، ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی گلزارهای شهدا اعتبار جذب کرده است.

یک میلیارد از این بودجه برای گلزار شهدای پیرپنهان و ۴۰۰ میلیون برای گلزار واقع در بلوار شهدا و ۱۰۰ میلیون هم برای مقبره شهدای گمنام ارد هزینه می‌شود.

لازم به ذکر است۸۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال گذشته از سوی شورا و شهرداری برای گلزار شهدا گراش هزینه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین