چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

سومین برد پیاپی هندبالیست‌های لارستانی؛لاری‌ها نماینده ملایر را شکست دادند

  در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در یک دیدار خانگی توانست با ارائه یک بازی هدفمند و قدرتمندانه با نتیجه ۲۹ بر ۲۱…

 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در یک دیدار خانگی توانست با ارائه یک بازی هدفمند و قدرتمندانه با نتیجه ۲۹ بر ۲۱ نماینده شهر ملایر در این مسابقات را شکست دهد.

به گزارش میلاد لارستان، هفته ششم از هجدهمین دوره لیگ‌برتر هندبال بانوان کشور امروز جمعه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ با انجام ۴ بازی در شهرهای مختلف برگزار شد.

در بازی‌های این هفته تیم شهید شاملی کازرون توانست با نتیجه خفیف ۲۶ بر ۲۵ تیم شیشه قزوین را با شکست بدرقه کند.

در دیگر بازی این هفته سنگ آهن بافق با حساب ۳۷ بر ۲۳ در یک رقابت یک طرفه تیم فولاد هرمزگان را شکست داد تا همچنان با تفاضل گل بهتر صدرنشین باقی بماند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز توانست در یک بازی خانگی با نتیجه ۳۶ بر ۲۳ شهرداری ماهان کرمان برتری یافت تا همچنان تعقیب کننده تیم‌های بالای جدول باشد.

همچنین تیم شهید چمران لارستان که چند هفته‌ای است روند روبه‌ رشد داشته، توانست با حساب ۲۹ بر ۲۱ بر تیم غدیر ملایر غلبه کند تا بتواند با ادامه این رویه، چشم امیدی به بازی‌های هفته‌های آتی داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان هفته ششم تیم‌های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون با ۱۰ امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۸ امتیاز ، شیشه قزوین و شهید چمران لارستان با ۶ امتیاز، فولاد هرمزگان ۴ امتیاز، غدیر ملایر و شهرداری ماهان کرمان با ۲ امتیاز در رتبه‌های نخست تا هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین