پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شبکه بهداشت‌ودرمان جویم افتتاح شد

با حضور معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت، شبکه بهداشت‌ودرمان جویم افتتاح و کلنگ پایگاه سلامت شهری به زمین زده شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان…

با حضور معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت، شبکه بهداشت‌ودرمان جویم افتتاح و کلنگ پایگاه سلامت شهری به زمین زده شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، با حضور معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان و هیئت همراه، امام جمعه، رئیس شبکه بهداشت و درمان جویم، فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع)، شهردار، مسئول دفتر نماینده، جمعی از مسئولین، دهیاران و شوراهای شهر و روستا، پرسنل مرکز سلامت و بهداشت و معتمدین، شبکه بهداشت و درمان جویم افتتاح و کلنگ پایگاه سلامت شهری به زمین زده شد.

در این مراسم صادق بیژن مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویم در سخنانی اظهار داشت: پایگاه سلامت شهری جویم تا ۶ ماه آینده احداث و در هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شهرستان جویم، دارای دو مرکز درمانی شبانه روزی در مرکز جویم و بلغان ، یک مرکز با بیتوته در هرم، دو پایگاه سلامت شهری و ۱۳ خانه بهداشت و دو پایگاه اورژانس بین جاده ای است و در آینده نزدیک نیز پایگاه اورژانس شهر جویم افتتاح خواهد شد.

بیژن تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه بهداشتی شهرستان جویم دارای ۱۰۸ نفر که از این تعداد ۹ پزشک و ۴ دندانپزشک می باشد.

در ادامه حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم نیز در سخنانی اظهار کرد: شهرستان نوپای جویم در محرومیت به سر می برد و هنوز یک بیمارستان ندارد، بیمارستان در حال احداث با کمبود بودجه مواجه است و مردم این منطقه چشم انتظار افتتاح آن می باشند که امیدواریم با توجه مسئولین، این امر مهم و حیاتی محقق شود.

همچنین علی گل محمدی معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت حضور پرشور مردم و مسئولین در این برنامه را نشان دهنده ارزش سلامت در جویم دانست و گفت: شهرستان جویم لایق امکانات بیشتری به ویژه در بخش درمانی و بهداشتی می باشد و خواهش من این است که خیرین در حوزه سلامت همکاری کنند، هرچند نظام سلامت و دولت باید پای کار باشند.

به گزارش میلاد لارستان؛  در پایان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویم افتتاح و کلنگ احداث پایگاه سلامت شهری،به مساحت ۱۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین