شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نخستین زایمان بی‌درد در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم

نخستین زایمان بی درد به روش اپیدورال در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم انجام شد به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)…

نخستین زایمان بی درد به روش اپیدورال در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم انجام شد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم، حسین زحمت بر مدیر بیمارستان از انجام اولین زایمان بدون درد به روش اپیدورال در واپسین روزهای ماه بهمن ۱۴۰۱ در زایشگاه این بیمارستان خبر داد.

مدیر بیمارستان در این خصوص اظهار داشت: این روش که با همکاری دکتر کازرونی متخصص زنان و دکتر احمدی متخصص بیهوشی و کارشناسان مامایی و هوشبری این مرکز انجام شد، با تزریق داروهای بی حسی، درد مداوم در قسمت تحتانی بدن مادر کاهش یافته و این امکان را به فرد می دهد که در حالت هوشیاری کامل درد خود را احساس نکرده و در عین حال هم مزایای زایمان طبیعی نیز بهره مند گردد.

زحمت بر تصریح کرد: از مزایای دیگر این روش می توان به کاهش فشارخون به خصوص در مادران باردار دارای فشارخون بالا، هوشیار بودن مادر، احساس تولد نوزاد و ارتقای سلامت مادر و نوزاد با روی آوردن به زایمان طبیعی، اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد : ترویج فرهنگ زایمان طبیعی و ترغیب هرچه بیشتر مادران باردار به این امر به بالا بردن میزان سلامت مادر و کودک کمک بسیاری کرده و این مهم از جمله اهداف اولویت دار اجرای این روش در بیمارستان بیرم است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین