شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس بنیاد شهید لارستان مطرح کرد:

به یاد هر شهید لارستانی، یک درخت غرس شده است

میلاد لارستان: رئیس بنیاد شهید لارستان با بیان اینکه به یاد هر شهید لارستانی، یک درخت غرس شده است، گفت: با توجه به موقعیت مکانی مناسب، می تواند برای اجرای برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید لارستان با بیان اینکه به یاد هر شهید لارستانی، یک درخت غرس شده است، گفت: با توجه به موقعیت مکانی مناسب، می تواند برای اجرای برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

یوسف فرخاری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه پارک جنگلی ۳۰۰ شهید لارستان در انتهای خیابان مجتمع سالمندان این شهرستان احداث شده است، اظهار داشت: این پارک در حدود دو سال قبل در سالروز بزرگداشت شهداء احداث و به یاد هر شهید نهالی غرس شد که با توجه به موقعیت مکانی مناسب، می تواند برای اجرای برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوع و متعددی جهت تکریم مقام شهدا در طول سال جاری انجام شده است، افزود: مهمترین این برنامه ها، دیدار مسئولین، بسیجیان، طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی و غیره با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای محلات و شهرستان، برگزاری برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی در جوار قبور مطهر شهدا، نامگذاری محلات، اماکن مذهبی و خیابان های تازه تأسیس به نام شهدا، نصب تصاویر در اماکن عمومی، برگزاری گردهمایی خانواده های معظم شهدا، برپایی نمایشگاهها و غیره است.

رئیس بنیاد شهید لارستان از تهیه و تدوین کتاب جامع شهدای لارستان خبر داد و تصریح کرد: درخصوص کتاب کلیه شهدای شهرستان، به دلیل حجیم شدن آن، کتابی منتشر نشده و بنا بر این است که برای هر یک از بخش های تابعه لارستان کتابی مجزا تنظیم و چاپ شود که خوشبختانه مقدمات آن فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به گسترش روزافزون استفاده از فضای مجازی، برنامه ریزی های خوبی از سوی نیروهای ارزشی و انقلابی برای بهره گیری از این فرصت صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در این زمینه، تصاویر، زندگینامه و بخشی از وصیت نامه شهدا در فضای مجازی منتشر می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین