دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معاون فرهنگی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور:‌مطالبات مطرح شده از سوی فرماندار ویژه لارستان را به جد پیگیری می نمایم

معاون فرهنگی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در دیدار با فرماندار ویژه لارستان بیان داشت: مطالبات مطرح شده در حوزه منطقه را به جد پیگیری می نماید. به گزارش…

معاون فرهنگی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در دیدار با فرماندار ویژه لارستان بیان داشت: مطالبات مطرح شده در حوزه منطقه را به جد پیگیری می نماید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر مهدی مقدم معاون فرهنگی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار که حجت اخوت رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری جنوب استان فارس نیز حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان خواستار نگاه ویژه تری از سوی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور به منطقه لارستان بزرگ شد.

داریوش دهقان پیرامون نیاز‌های این شهرستان اظهار کرد: لارستان یک شهرستان بزرگ فرهنگی است و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیاری دارد و از همین نظر وجود یک نگاه ویژه در آن لازم بوده که امیدوارم فکری
برای آن بشود.

وی از ضرورت ایجاد سالن های همایش و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری کشوری در این منطقه گفت و افزود: لارستان بزرگ ظرفیت‌های فرهنگی زیادی از جمله گروهای سرود قوی کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج دارد و مردم این شهرستان نیز استقبال خوب و چشمگیری از برنامه‌های فرهنگی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان تصریح کرد: شهرستان لارستان، اولین خاستگاه حکومت اسلامی از دیر باز مهد فرهنگ و هنر بوده و هنرمندان و نیروهای توانای زیادی را پرورش داده است و باید امور فرهنگی و هنری در منطقه لارستان بزرگ تقویت شود. وی اضافه کرد: وجود ۲۳۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در جنوب فارس برای ما یک افتخار است.

دکتر مهدی مقدم معاون فرهنگی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور هم گفت: بجد مطالبات مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را پیگیری می نماید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین