شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ضعف و انفعال اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه هرگاه اسرائیل دچار یک بحران درونی می‌شد، این بحران را با حمله دیگر کشورها نظیر لبنان، فلسطین، اردن و غیره صادر می‌کرد و…

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه هرگاه اسرائیل دچار یک بحران درونی می‌شد، این بحران را با حمله دیگر کشورها نظیر لبنان، فلسطین، اردن و غیره صادر می‌کرد و از این طریق اذهان را به دیگر سو سوق می‌داد اما امروز توان این کار را ندارند که به حزب‌الله و امثال آن حمله کنند، گفت: بنا به اذعان کارشناسان اسرائیلی، آنها توان مقابله با حزب‌الله لبنان و حماس را ندارند و در جریان اخیر با وجود آنکه جبهه مقاومت مهاجم بود، اسرائیل واکنش منفعلانه داشت.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بازخوانی برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام، اظهار داشت: دنیا در معرض یک تحول سیاسی مهم است که خیلی سریع در حال انجام و در این تغییرات در جهت تضعیف جبهه دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکای ریاست جمهوری دوران «اوباما» از دوران «بوش» ضعیف‌تر بود و آمریکای «ترامپ»، از دوران «اوباما و بوش» ضعیف‌تر بوده است، افزود: ضعف تزلزل سیاسی در سرتاسر رژیم جعلی اسرائیل مشهود است و در پی آن جبهه مقاومت جبهه مقاومت رو به قدرت است.

امام جمعه لارستان با تمجید از اقدامات سردار بزرگ جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای لبنان، سوریه و غیره در راستای تقویت جبهه مقاومت، تصریح کرد: بنا به اعترافات رژیم صهیونیستی، اسرائیل در این روزها، یکی از خطرناک‌ترین دوره‌های امنیتی خود از زمان جنگ اکتبر ۱۹۷۳ را سپری می‌کند یا در یک مورد دیگر، گفته‌اند که؛ اسرائیل در دوران نتانیاهو در یک بحران معیشتی – اقتصادی مواجه است و در جهان منزوی شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه غاصبان فلسطین اشغالی به یهودیان وعده داده بودند که شما به این منطقه بیایید که در دو نسل بعد از شما(اکنون از دو نسل عبور کرده‌اند)، موعود قیام خواهد کرد، خاطر نشان کرد: به اینها وعده امنیت، رفاه، آسایش و آزادی دادند که براساس آمارها این وعده‌ها نتیجه معکوس داده و طی سالیان اخیر بیش از ۲ میلیون نفر از اسرائیل مهاجرت کرده‌اند که اینها ثمره مقاومت و مقابله با ظلم است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴، رژیم اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، عنوان کرد: یکی از مشکلات در داخل رژیم صهیونیستی این است که منجی و عاقل بین خودشان ندارند  و امروز مردم در مقابل تصمیمات قضایی کنست به میدان آمده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی با اذعان به اینکه هرگاه اسرائیل دچار یک بحران درونی می‌شد، این بحران را با حمله دیگر کشورها نظیر لبنان، فلسطین، اردن و غیره صادر می‌کرد و از این طریق اذهان را به دیگر سو سوق می‌داد اما امروز توان این کار را ندارند که به حزب‌الله و امثال آن حمله کنند، ادامه داد: بنا به اذعان کارشناسان اسرائیلی، آنها توان مقابله با حزب‌الله لبنان و حماس را ندارند و در جریان اخیر با وجود آنکه جبهه مقاومت مهاجم بود، اسرائیل واکنش منفعلانه داشت.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه نتیجه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است، یادآور شد: طرح معامله قرن به فراموشی سپرده شده یا عادی سازی با برخی کشورهای عربی به شکست منجر شده است.

وی با اشاره به اینکه در پی شهادت دو تن از مستشاران سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، نتانیاهو به واسطه چهار کشور قطر، مصر، اردن و فرانسه به ایران پیام داد که ما نمی‌دانستیم نیروهای شما آنجا هستند، گفت: این نشان از ضعف و اضمحلال دشمن و نماد قدرت و عزت امت اسلام است.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید کرد: می‌بایست مشکلات اقتصادی و تورم مهار و حل شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین