شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گلایه نماینده بندرعباس از مرگ هموطنان در جاده کهورستان به لارستان

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز ترافیک سنگین و تصادف منجر به فوت و جرح را شاهد هستیم و جاده کهورستان به لارستان کماکان خانواده ها…

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز ترافیک سنگین و تصادف منجر به فوت و جرح را شاهد هستیم و جاده کهورستان به لارستان کماکان خانواده ها را با مرگ عزیزان داغدار می کند.

‌به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، احمد مرادی در نشست مجلس شورای اسلامی با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس،در نطق خود گفت: سال ۱۴۰۱ با همه سختی ها و حوادث تلخ به پایان رسید و سال ۱۴۰۲ با تقارن” بهار قرآن” ماه مبارک رمضان به امید تحول و آینده بهتر برای مردم ایران اسلامی شروع شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در بخش‌هایی از سخنانش درباره مشکلات حوزه انتخابیه اش تاکید کرد: به وزیر راه و شهرسازی تذکر و اخطار می دهم چنانچه جاده حاجی آباد به اتمام نرسد، هر روز ترافیک سنگین و تصادف منجر به فوت و جرح را شاهد هستیم؛ جاده کهورستان به لارستان کماکان خانواده ها را با مرگ عزیزان داغدار می کند؛ مردم جزیره ابوموسی هم به شدت از نحوه و کاهش ترابری هوایی از بندرعباس به ابوموسی و بالعکس گلایه‌مند هستند و مردم این جزیره جزو مرزداران واقع این کشور هستند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گلایه نماینده بندرعباس از مرگ هموطنان در جاده کهورستان به لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر اقای مرادی نماینده محترم مردم شریف بندرعباس که بهسازی جاده لار-بندرعباس به جد دنبال میکنند. اگر خدا حاضر وناظر بدانیم اقای حسین زاده هم ذر خصوص بهسازی محورهای ارتباطی جهرم- لار و لار- بندرعباس خیلی تلاش کرده و همچنان پیگیری میکنند. اگر نمایندگان قبلی واسبق به اندازه اقای حسین زاده تلاش کرده بودند این موقع تمامی محورها دو بانده شده بود. ولی نکردند ویا نتوانستند و بازهم میخواهند نماینده شوند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین