پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اخاذ مامورنما در لارستان فارس دستگیر شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، پرونده ۱۵ فقره اخاذی و کلاهبرداری با جعل عنوان مامور در این شهرستان بسته و مجرم دستگیر شد. به گزارش…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، پرونده ۱۵ فقره اخاذی و کلاهبرداری با جعل عنوان مامور در این شهرستان بسته و مجرم دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد یوسفی اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره اخاذی از شهروندان با جعل عنوان مامورین اطلاعات در بین رانندگان شوتی و قاچاقچیان در محور مواصلاتی “بندرعباس-شیراز”، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شکات مطلع شدند که متهم با چرب‌ زبانی مبنی بر ارتباط با پرسنل و انجام امورات رفع توقیف خودرو و اخذ نتیجه مثبت در پرونده‌های متشکله در پاوا و یگان‌های انتظامی نسبت به جلب اعتماد آنها اقدام و از این طریق کلاهبرداری می‌کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ اولیه و مواجهه با مستندات و ادله و مدارک موجود به ۱۵ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کرد،گفت: کلاهبردار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

یوسفی از شهروندان درخواست کرد که از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری و حتماً از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین