یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری جاعل ۱۶۴ عدد پلاک وسایل نقلیه در لارستان استان فارس

  فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتور‌سیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ های جعلی بر روی وسایل نقلیه خبر داد. به گزارش…

 

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتور‌سیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ های جعلی بر روی وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: برابر اطلاع رسیده مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودرو‌های شوتی می‌کند رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و تحت کنترل قرار دادن همه تحرکات و اقدامات فرد مذکور، مشخص شد که این اخبار محرز و نامبرده در زمینه طراحی و نصب پلاک‌های جعلی خودرو‌های شوتی فعالیت گسترده دارد.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی از واحد صنفی مربوطه بازرسی و ۴۱ عدد ورق گالوانیزه برش داده شده جهت تهیه پلاک جعلی خودرو و موتورسیکلت و ۳۷ نمونه از اعداد و ارقام آماده شده جهت نصب بر روی پلاک‌ها به همراه یک دستگاه کیس کامپیوتر که با آن اقدام به طراحی می‌کرد کشف و ضبط و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهم هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: او در اظهارات اولیه به بزه انتصابی اقرار و اظهار کرد تا کنون اقدام به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی موتورسیکلت و خودرو کرده‌ام.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین