پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری جعل‌کننده دلار در لارستان

  فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک نفر جاعل حرفه‌ای و کشف ۱۲۷ عدد دلار جعلی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا…

 

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک نفر جاعل حرفه‌ای و کشف ۱۲۷ عدد دلار جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در پی اطلاع دریافتی، فردی به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع اسکناس و ارز تقلبی در سطح شهرستان و جنوب استان فارس می‌کند که با توجه به این که تبعات اقدامات نامبرده باعث اخلال در نظام اقتصادی، اختلاس و کلاهبرداری می‌شود موضوع با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: تیم رسیدگی کننده موضوع با کنترل نامحسوس محل‌های احتمالی تردد این متهم را شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان این که در بازرسی انجام شده از منزل متهم مقادیری دلار تقلبی اعم از ۱۱۰برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری و ۱۷ برگ اسکناس ۵۰ دلاری جعلی کشف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ یوسفی خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در معاملات خود نهایت دقت را داشته باشند تا در دام این افراد گرفتار نشوند و در صورت مواجه با این گونه افراد و همچنین موارد مشابه مراتب را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین