جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اولین مدال تاریخ کشتی لارستان توسط بانوان کسب شد

به عنوان اولین دختر مدال آور کشتی لارستان؛ بانوی کشتی گیر لارستانی نائب قهرمان فارس شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، نائب رئیس…

به عنوان اولین دختر مدال آور کشتی لارستان؛ بانوی کشتی گیر لارستانی نائب قهرمان فارس شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان گفت: بانوی کشتی گیر لارستانی به عنوان اولین دختر این شهرستان موفق شد مدال نقره رقابت های قهرمانی کشتی آلیش بانوان استان فارس را از آن خود کند و مورد استقبال و تقدیر جامعه کشتی لارستان قرار گیرد.

فاطمه فولادی اظهار کرد: نرجس باغبانی بانوی کشتی گیر لارستانی برای اولین بار به مسابقات کشتی آلیش قهرمانی بزرگسالان استان فارس و انتخابی کشور اعزام شد و عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه این بانوی کشتی گیر لارستانی در وزن ۷۰ کیلو مقام دوم این رقابت ها را کسب کرد، افزود: پیکارهای کشتی آلیش قهرمانی بانوان استان فارس و انتخابی کشور روز بیست و هفتم فروردین ماه در خانه کشتی تختی شیراز برگزار شد.

نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان بیان داشت: درصدد هستیم تا دوره مربیگری و داوری رشته کشتی آلیش بانوان را در لار برگزار کنیم.

فولادی در ادامه از راه اندازی رشته کشتی آلیش بانوان برای اولین بار در لارستان خبر داد و گفت: علاقه مندان به کشتی آلیش بانوان می توانند برای ثبت نام این رشته به اداره ورزش و جوانان لارستان مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین