جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

اعلام ویژه برنامه‌های فرهنگی ورزشی هفته تجلی همدلی در لارستان

رئیس ورزش و جوانان لارستان از برگزاری ۷ برنامه بزرگ فرهنگی ورزشی در هفته تجلی همدلی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از. روابط عمومی اداره ورزش و…

رئیس ورزش و جوانان لارستان از برگزاری ۷ برنامه بزرگ فرهنگی ورزشی در هفته تجلی همدلی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از. روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی ضمن گراميداشت ۱۹ ارديبهشت ماه سالروز سفر تاريخي و با بركت امام خامنه اي(ره) در سال ۸۷ به لارستان، اظهار داشت: جشنواره بومی محلی و برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای منطقه لارستان در پارک شهر لار، افتتاح اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس در لار، تور دوچرخه سواری ورزشکاران لار، گراش و اوز، برنامه پهلوانی و زورخانه ای ورزشکاران لار و گراش در زورخانه قمر بنی هاشم لار، مسابقات تنیس روی میز ورزشکاران لار، گراش و اوز و برگزاری مسابقات فوتسال جام خلور از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان لارستان در هفته تجلی همدلی است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها با همکاری فرمانداری ویژه لارستان، شهرداری و شورای اسلامی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بسیج سازندگی، فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی و اتاق اصناف تدارک دیده شده است، افزود: برای طرح ‌ریزی برنامه‌های فرهنگی ورزشی، جلسه های مختلفی با هیئت های ورزشی برگزار شده است و امیدواریم این برنامه ها مورد رضایت مردم عزیز لارستان قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ادامه داد: این برنامه ها در راستای بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری و به منظور وحدت و همدلی بین مناطق مختلف عملیاتی خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین