پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بیرم؛ فاتح جام بزرگ خلور لارستان

بیرم فاتح جام بزرگ خلور لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، در فینال نخستین سوپرجام فوتسال خلور لارستان در شامگاه سومین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲ دو تیم شهید چمران…

بیرم فاتح جام بزرگ خلور لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان، در فینال نخستین سوپرجام فوتسال خلور لارستان در شامگاه سومین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲ دو تیم شهید چمران لارستان و هیأت فوتبال بیرم در حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه طوبی شهر لار به مصاف هم رفتند که تیم بیرم توانست در این بازی حساس، نزدیک و نفس‌گیر با برتری ۲ بر یک بر حریف قدرتمند خود غلبه کند و فاتح این جام بزرگ شود.

در این دوره از مسابقات، تیم های شهید چمران لار، هیئت فوتبال بیرم، اتحادخلور، منتخب خور، تعاونی کهورستان، گراش جوان، اتحادگراش، امواج براک، اوزجوان، شاهین اوز، دهیاری چاه نهر، آیندگان هرمزگان، کوماتسو بندرعباس، الجسور زروان، ابوخالدکوخرد و لاخوری زنگارد حضور داشتند که در پایان تیم های شهید چمران لار و هیأت فوتبال بیرم به فینال راه یافتند و در نهایت تیم فوتسال هیات فوتبال بیرم دو بر یک تیم شهید چمران لار را شکست داد و قهرمان سوپر جام اتحاد خلور لارستان شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

اولین دوره مسابقات فوتسال سوپر جام اتحاد خلور لارستان از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و در سوم خرداد ماه به پایان رسید.

تیم هیأت فوتبال بیرم بعنوان تیم قهرمان علاوه بر کاپ قهرمانی، ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی نیز دریافت کرد و تیم شهید چمران لارستان نیز با کسب مقام دوم ۱۵۰ میلیون تومان هدیه این مسابقات را دریافت نمود.

اهدا جام و مدال قهرمانی به مربیان و بازیکنان تیم هیات فوتبال بیرم و تجلیل از تیم شهید چمران لار نایب قهرمان، تجلیل از رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال لارستان و سید هاشم هاشمی خلوری مدیر اجرایی سوپر جام اتحاد خلور، تجلیل از بهترین بازیکن، گلر ، بازیکن اخلاق ، آقای گل مسابقات و غیره از دیگر برنامه های این مراسم بود.

از نکات قابل توجه این بود که مسابقات سوپرجام فوتسال اتحاد خلور لارستان با استفاده از VAR برگزار شد.

در حالی که تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران و هواداران آن‌ها سال‌هاست چشم انتظار استفاده از VAR هستند، در این دوره از مسابقات تحت عنوان سوپرجام خلور لارستان با حضور ۱۶ تیم مطرح و برتر از جنوب فارس و هرمزگان به میزبانی تیم اتحاد خلور لارستان با استفاده از کمک داوران ویدیویی برگزار شد.

سید هاشم هاشمی مدیرعامل باشگاه اتحاد خلور در این باره گفت: در این مسابقات از دوربین‌های بسیار با کیفیتی جهت ساز و کار VAR استفاده شد که هزینه زیادی در بر داشت.

او بیان کرد: در بازی‌ها بین ۴ تا ۶ دوربین برای کمک داور ویدیویی در نظر گرفته شد و یک داور مخصوص این کار بود که از اتاق مخصوص با داور بازی در ارتباط بود. حتی تلویزیونی برای بازبینی صحنه‌ها برای داور در نظر گرفتیم و دو دوربین بر روی خط دروازه قرار داشت.

هاشمی گفت: تلاش ما این بود که مسائل مهم درون زمین به VAR کشیده شود تا حقی از تیم‌ها ضایع نگردد.

در جشن پایانی تیم هیئت فوتبال بیرم به مقام نخست دست یافت که علاوه بر کاپ و مدال، مبلغ ۲۰۰میلیون ت نیز دریافت نمودند.

تیم فوتسال شهید چمران لار نیز که مقام دوم رقابت ها را کسب نمودند علاوه بر مدال ، مبلغ ۱۰۰میلیون ت پاداش دریافت کردند.

تیم فوتسال تعاونی کهورستان نیز که تنها تیم بدون شکست در جریان بازی ها بود ، تندیس بازی جوانمردانه رقابت ها به همراه مبلغ ۱۰میلیون ت را دریافت نمود .

تندیس توپ طلای بهترین بازیکن رقابت ها به همراه مبلغ ۱۵ میلیون ت به سالار آقا پور ، بازیکن ملی پوش تیم شهید چمران لار تعلق گرفت.

تندیس دستکش طلای بهترین دروازه بان رقابت ها به همراه مبلغ ۱۵ میلیون ت به مهرداد خانه داری، دروازه بان تیم قهرمان، هیئت فوتبال بیرم تعلق گرفت.

تندیس کفش طلا بهترین گلزن رقابت ها به همراه مبلغ ۱۵ میلیون ت به حسن سپهری ، از تیم کوماتسو هرمزگان تعلق گرفت . لازم به ذکر است که ایشان با ده گل زده ، آقای گل رقابت ها شدند.

بهترین سرمربی رقابت ها نیز به حسین محمدی از تیم قهرمان ، هیئت فوتبال بیرم تعلق گرفت که مبلغ ۵میلیون ت به ایشان هدیه داده شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین