سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بازیکن تیم ملی فوتسال:سالن طوبی لار قابلیت برگزاری مسابقات آسیایی را دارد

به گزارش میلاد لارستان، سوپر جام فوتسال اتحاد خلور پس از رقابت نزدیک به یک ماه به پایان رسید و تیم هیأت فوتبال بیرم قهرمان این تورنمنت جذاب شد. یکی…

به گزارش میلاد لارستان، سوپر جام فوتسال اتحاد خلور پس از رقابت نزدیک به یک ماه به پایان رسید و تیم هیأت فوتبال بیرم قهرمان این تورنمنت جذاب شد.

یکی از شاخصه هایی که موجب جذابیت این رویداد ورزشی شده بود، حضور بازیکنان ملی‌پوش و لیگ‌برتری در تیم‌های شرکت‌کننده بود. تیم هیأت فوتبال بیرم نیز از این قاعده مستثنی نبود و از بازیکنان سطح یک فوتسال کشور بهره گرفته بود.

یکی از این بازیکنان تیم بیرم مهدی اسدشیر از تیم لیگ‌برتری سن‌ایچ ساوه بود. برای آشنایی با این بازیکن خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با این بازیکن ترتیب داده است که در زیر می‌خوانیم:

۱- در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟

من مهدی اسدشیر متولد ۱۳۷۷ بازیکن تیم سن ایچ ساوه و اهل استان تهران شهرری هستم و در سوپرجام اتحاد خلور در تیم هیئت فوتبال بیرم بازی کردم. من برای بار اول به شهر لار آمده ام و معتقدم که جو بازی ها بسیار خوب بود.

۲- سطح مسابقات را چگونه ارزیابی میکنید؟

واقعا سطح‌ مسابقات بالا بود و تیم های بسیار خوبی به همراه بازیکنان ملی پوش در آن شرکت کرده بودند و خوشحالم از این بابت که در این مسابقات حضور داشتم . خدا را شکر در نهایت توانستیم قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست بیاوریم.

۳- چه شد در تیم هیئت فوتبال بیرم در مسابقات سوپرجام اتحاد خلور حضور یافتید؟

در واقع تیم ما یک تیم رفاقتی است. تیم ما همدل بود و با حضور در تیم بیرم موفق به قهرمانی شدیم. از همینجا از آقای جلیلی و آقای براتی تشکر میکنم.

۴- آیا سابقه حضور در تیم ملی هم دارید؟

من با تیم ملی در جام ملت های آسیا حضور داشتم که البته متاسفانه مقام نایب قهرمانی را بدست آوردیم. دو تورنمنت نیز در تیم ملی حاضر بودم که در آنها قهرمانی را بدست آوردیم.

۵- نظر شما در خصوص جو‌ مسابقات و امکانات ورزشی شهر لار چیست؟ 

اینجا بسیار جو خوبی حاکم شده بود و سالن مملو از تماشاگر بود و معتقدم با وجود این سالن می توان مسابقات آسیایی را در این شهر برگزار کرد.

۶- نقاط قوت و ضعف بازی ها را در چه دیدید؟

سطح مسابقات بالا بود و آوردن کمک داور ویدیویی نقش خوبی در مسابقات داشت. در مجموع بنظرم کمی ضعف داوری در مسابقات موجود بود و شاید بهتر بود از داوران لیگ برتر برای این مسابقات استفاده می شد.

۷- هدف شما در ورزش فوتسال و الگوی ورزشی شما کیست؟

هدف من قهرمانی با تیم ملی ایران در جام‌جهانی است. الگوی ورزشی ایرانی من حسین طیبی و خارجی فالکائو است.

۸- برای ارتقا سطح فوتبال لارستان باید چه کاری صورت داد؟

بنظرم باید در فوتبال و فوتسال و حتی ورزش های دیگر در رده پایه سرمایه گذاری صورت گیرد زیرا زده پایه بسیار مهم است. لارستان دارای استعدادهای خوبی برای ورزش ایران است که با سرمایه گذاری میتوان آنها را تقویت نمود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین