شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

امام جمعه موقت اوز: در منطقه لارستان بزرگ تعامل خوبی بین مردم برقرار است

امام جمعه موقت اوز اظهار کرد: از قدیم الایام در منطقه لارستان بزرگ همبستگی و تعامل خوبی بین مردم برقرار بوده و است و روز به روز این وحدت مستحکم…

امام جمعه موقت اوز اظهار کرد: از قدیم الایام در منطقه لارستان بزرگ همبستگی و تعامل خوبی بین مردم برقرار بوده و است و روز به روز این وحدت مستحکم تر می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، همایش آیین های ماه مبارک رمضان در خطه جنوب استان فارس با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، محمدی فرماندار اوز، سید مسعود وخشوری امام جمعه موقت اوز، علما و روحانیون شیعه و سنی، معاونین فرمانداری، شهرداران، شوراها، مسئولین و قشرهای مختلف مردم شهرستان های جنوب استان فارس در شهرستان اوز برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محمدی فرماندار اوز ضمن گرامیداشت سالروز سفر رهبری به منطقه لارستان بزرگ، از اقدام شایسته دکتر دهقان فرماندار ویژه لارستان در اجرای ویژه برنامه های تجلی همدلی در جنوب استان فارس در آستانه سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به این خطه کهن قدردانی کرد و گفت: نمونه وحدت بین مسلمانان را در جنوب فارس باید دید و یقینا این الگوی خوبی در سطح کل کشور است.

در ادامه سید مسعود وخشوری امام جمعه موقت اوز هم در سخنانی اظهار کرد: از قدیم الایام در منطقه لارستان بزرگ همبستگی و تعامل خوبی بین مردم برقرار بوده و است و روز به روز این وحدت مستحکم تر می گردد که نمونه بارز آن، همین همایش هایی است که در این ایام در سراسر خطه جنوب فارس بمناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به منطقه لارستان بزرگ در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: اینها نمونه ای از همبستگی بین مردم جنوب است و یقینا الگوی خوبی در سطح کشور و حتی جهان می باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، وحدت در منطقه لارستان یک وحدت تحسین برانگیز است و الگوی موفقی در جهت ایجاد اتحاد و همدلی و همبستگی است و امیدواریم اقدامات پسندیده ای که در این ایام انجام می گیرد، باعث تحکیم هر چه بیشتر وحدت در این خطه کهن بشود.

امام جمعه موقت اوز تصریح کرد: مردم جنوب استان فارس سالیان سال است که برادروار در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در تمام مراسم ملی و مذهبی با هم به اجرای برنامه می پردازند و جشن های خود را برگزار می کنند و از این بابت هم خداوند بزرگ را شاکریم.

وخشوری تاکید کرد: نتیجه و دستاورد همین وحدت و اتحاد و برادری، امنیت، رشد و توسعه و شکوفایی و پیشرفت یک منطقه است.

وی همچنین آیین های ماه مبارک رمضان را در خطه جنوب استان فارس را پخت انواع نان ها و شیرینی های محلی، سحر خوانی، برگزاری محفل انس با قرآن، شرکت گسترده مردم در نماز جماعت، کمک به فقرا ، صدقه دادن، افطاری در مساجد و غیره بیان و اینها را از برکات ماه مبارک رمضان دانست.

در ادامه بدریه جوکاری از شهر بنارویه و فروغ هاشمی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اوز در خصوص آیین های ماه مبارک رمضان در خطه جنوب استان فارس مطالبی را ارائه کردند.

همچنین دو دانش آموز خانم رکسانا رضایی و حافظ کمالی هم به گلستان خوانی و حافظ خوانی پرداختند.

در ادامه شیخ منصوری و کربلایی آهنعلی کاظم پور هم سحرخوانی و الوداع ماه مبارک رمضان را بخوبی اجرا کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین