جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تمجید سرمربی تیم کازرون از عملکرد هندبالیست‌های لارستانی در لیگ برتر ایران

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون با تمجید از عملکرد خوب بازیکنان تیم شهید چمران لارستان در لیگ‌برتر هندبال بانوان ایران گفت: تیم شهید چمران لارستان پدیده مسابقات بود. به گزارش…

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون با تمجید از عملکرد خوب بازیکنان تیم شهید چمران لارستان در لیگ‌برتر هندبال بانوان ایران گفت: تیم شهید چمران لارستان پدیده مسابقات بود.

به گزارش میلاد لارستان خدیجه قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: تیم شهید چمران لارستان با وجودی که ۸۰ در صد بازیکنان آنها جوان و در رده سنی امید بودند در لیگ برتر درخشش خوبی داشتند و به این تیم افتخار می کنیم چرا که جوان ترین تیم مسابقات بود و تیم بافق یزد قهرمان این دوره و همچنین تیم سپاهان را شکست دادند و برابر تیم شهید شاملی کازرون هم خوب بازی کردند، به نظرم اگر یک مقدار بیشتر تجربه داشتند می توانستند مقام بهتری کسب کنند.

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون افزود: با وجود اینکه بازیکنان تیم شهید چمران در مسابقات خارجی و سابقه ملی هم نداشتند خیلی بهتر از بازیکنانی که با سابقه بودند بازی کردند و از این تیم ستایش اخوت، ملیکا محمدی و زهرا شاهین پوری چهره های درخشان این تیم در لیگ برتر بودند که در آینده حرف های زیادی از آنها خواهیم شنید.

وی اظهار کرد: به جرات می گویم شاملی و چمران تنها باشگاهی در ایران هستند که به صورت شخصی اداره می شوند و برای همین هم باید قدر تیم های شهید شاملی کازرون و شهید چمران لارستان که در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت می کنند را دانست چرا که برای هندبال سنگ تمام گذاشتند و حضور این تیم ها در فارس برای ورزش یک غنیمت است.

به گزارش میلاد لارستان، مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان به صورت رفت و برگشت در تهران برگزار شد که بازی رفت با برتری ۳۶ بر ۲۸ به سود تیم سنگ آهن بافق یزد پایان یافت و در بازی بر گشت هم تیم شاملی ۳۱ بر ۲۸ پیروز شد اما تیم سنگ آهن بافق یزد به دلیل تفاضل گل بهتر بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم شهید شاملی کازرون هم به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

همچنین تیم های شهید چمران لارستان و سپاهان اصفهان هم به صورت مشترک عنوان مشترک کسب کردند.

در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت داشتند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تمجید سرمربی تیم کازرون از عملکرد هندبالیست‌های لارستانی در لیگ برتر ایران”

  1. a گفت:

    کازرون و لار ۲ شهر قدیمی و تاریخی استان فارس هستند که متاسفانه خیلی مورد بی مهری هم قرار می گیرند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین