یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

با تجهیز برج‌ علم‌وفناوری لارستان، این مرکز آماده بهره‌برداری است

تجهیز مرکز رشد لارستان انجام شده و این مجموعه که به عنوان مرکز تعاملات شرکت‌های دانش بنیان کشور با خلیج فارس تلقی می‌شود، آماده بهره برداری است. به گزارش میلاد…

تجهیز مرکز رشد لارستان انجام شده و این مجموعه که به عنوان مرکز تعاملات شرکت‌های دانش بنیان کشور با خلیج فارس تلقی می‌شود، آماده بهره برداری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، پروژه‌های تکمیل برج فناوری پارک فارس و مرکز رشد لارستان،۲ مصوبه علمی و پژوهشی در سفر دولت سیزدهم به استان فارس است که مسئولان استان در شرایط کنونی نوید تکمیل بخش عمده این پروژه‌ها و به ثمر نشستن این مصوبات را در سال جاری داده‌اند.

پتانسیل‌ و ظرفیت استان فارس در عرصه علم و فناوری و نگاه استاندار فارس به این مقوله مهم باعث شد که این حوزه در سفر دولت سیزدهم به فارس در سال ۱۴۰۰ نیز مورد توجه قرار بگیرد.

این سفر ۲ مصوبه مهم در حوزه علم و فناوری به همراه داشت. تکمیل برج فناوری پارک علم و فناوری استان و تجهیز مرکز رشد لارستان از مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان فارس بود که اجرایی کردن این مصوبات پس از این سفر در دستورکار مسئولان استان قرار گرفت.

حالا با گذشت حدود ۲ سال از سفر رییس‌جمهور به استان فارس، مسئولان این استان نوید تکمیل بخش عمده این پروژه‌ها و به ثمر نشستن این مصوبات را داده‌اند.

همانگونه که گفته شد، تکمیل مرکز رشد لارستان نیز از دیگر مصوبات دولت در سفر به استان فارس بود؛ تجهیز این مجموعه پنج طبقه که سه هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد در حال حاضر انجام شده و این مجموعه که به عنوان مرکز تعاملات شرکت‌های دانش بنیان کشور با خلیج فارس تلقی می‌شود، آماده بهره برداری است.

به گفته مسئولان، خیرین مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به تکمیل این پروژه کمک کرده‌اند و این مجموعه در حال حاضر ظرفیت پذیرش ۳۰ شرکت دانش بنیان دارد و دارای سالن‌های همایش و کنفرانس و فضای کار اشتراکی و نمایشگاهی است.

استاندار فارس هم که روز ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از این برج بازدید کرده بود همواره بر تسریع روند عملیات ساخت این برج با هدف توسعه استان تاکید داشته است.

 

امین رضا ذوالقدر رییس پارک علم و فناوری فارس در رابطه با آخرین وضعیت این مجموعه گفت: برج لارستان با همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان ساخته شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی برج خیرساز لارستان در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید و در حال حاضر این برج به عنوان نخستین برج خیرساز کشور در حوزه فناوری و کریدور صادراتی محصولات دانش بنیان کشور به کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس آماده بهره‌برداری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین