پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حدود ۸۰ درصد زمین نهضت ملی مسکن در گراش تامین شد

فرماندار گراش گفت: حدود ۸۰ درصد زمین نهضت ملی مسکن در گراش تامین شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش‌نیوز، جلسه شورای مسکن به ریاست محمود طاهرزاده فرماندار…

فرماندار گراش گفت: حدود ۸۰ درصد زمین نهضت ملی مسکن در گراش تامین شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش‌نیوز، جلسه شورای مسکن به ریاست محمود طاهرزاده فرماندار گراش و با حضور مجتبی حق بین رئیس قرارگاه جهادی مسکن و بازرس ویژه استاندار فارس در طرح نهضت ملی مسکن، معاون مسکن مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و دیگر اعضای شورا تشکیل شد

فرماندار گراش در این جلسه با بیان اینکه ثبت‌نام ۵۰۷۲ متقاضی گراشی در سامانه مسکن نشانه نیاز مردم به تولید مسکن است، گفت: وضعیت فعلی روند اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان رضایت‌بخش نیست.

محمود طاهرزاده تولید مسکن را از نیازهای اساسی جامعه ذکر کرد و اظهار داشت: سرعت در کار و پیشبرد طرح با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین از مهمترین مولفه‌ها در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی گفت: ۵۰۷۲ ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در شهرستان گراش شامل شهرهای گراش و ارد داریم که ۲۱۷۴ نفر آنان واجد شرایط هستند.

محمود طاهرزاده افزود: تاکنون ۱۲۶۶ نفر از متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در بانک‌های عامل افتتاح حساب کرده‌اند.

فرماندار گراش جلسه شورای مسکن را جزء جلسات با اهمیت و اولویت‌دار شهرستان نام برد و افزود: قصد آمارسازی نداریم و به دلیل اهمیت موضوع، مسائل باید کاملا شفاف بیان شود و تصمیمات مقتضی نیز در همین جلسات اتخاذ گردد هر چند که همه مسئولین پای کار آمدند اما با شرایط مطلوب هنوز فاصله داریم

رئیس شورای مسکن گراش خاطر نشان ساخت: تا شش ماه گذشته میزان تخصیص زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن، در شهرستان زیر ۴۰ درصد بود که امروز نزدیک به ۸۰ درصد زمین‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص پیدا کرده و به زودی وارد مراحل ساخت خواهیم شد.

محمود طاهرزاده با اشاره بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در گراش نباید معطل پروسه های اداری شود، افزود: حدود ۲۵۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گراش مورد نیاز است که در حال حاضر حدود ۱۸۰ هکتار زمین برای ساخت بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت مسکن در اولویت و توجه دولت سیزدهم بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است، اضافه کرد: به دلیل تعهد دولت و نیاز اساسی مردم، نهضت مسکن ملی اولویت دارد و هرگونه تاخیر در تهیه زمین، آماده سازی و ساخت مسکن ملی در گراش هیچ توجیهی ندارد و قابل قبول نیست و از دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود در راستای نهضت ملی مسکن همکاری گسترده و همه جانبه داشته باشند.

در این جلسه اعضای شورای مسکن گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات خود ارائه و چالش ها و موانع پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین