چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

اعزام اورژانس هوایی لارستان به کوه‌های «آغصه» گراش

  مصدوم حادثه سقوط از کوه در آغصه با اعزام اورژانس هوایی لارستان به بیمارستان گراش منتقل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه ساعت ۱۱:۳۰ شنبه ۳۰…

 

مصدوم حادثه سقوط از کوه در آغصه با اعزام اورژانس هوایی لارستان به بیمارستان گراش منتقل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه ساعت ۱۱:۳۰ شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ مردی ۶۲ ساله در کوه‌های آغصه از روستاهای بخش ارد دچار حادثه شد. آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از ایستگاه ارد و تیم امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر با وانت نجات از گراش به محل حادثه اعزام شدند.

محمد شکاری رییس جمعیت هلال‌احمر گراش گفت: در این حادثه فرد حادثه دیده که دچار تروما شده بود پس از ایمن‌سازی و تثبیت آن و اقدامات پیش بیمارستانی، بعد به دامنه‌های کوه منتقل و به اورژانس تحویل داده شد.

ناصر دلخوش رییس اورژانس ۱۱۵ گراش گفت: در بررسی به عمل آمده در محل، از هلال احمر و بالگرد اورژانس لارستان درخواست کمک شد که‌ در کمترين زمان هماهنگی‌های لازم انجام و مصدوم به وسیله بالگرد به بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش اعزام و برای طی روند درمان تکمیلی تحول بیمارستان گراش شد.

دلخوش گفت: دامداران، کوه نوردان و چوپانان عزیز ضمن رعایت اصول کوه نوردی و استفاده از وسایل و تجهیزات مورد نیاز در صورت مشاهده هر گونه حادثه با ۱۱۵ تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین