جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تعامل هنری لارستان، شیراز و اصفهان پیرامون هنرستان هنرهای زیبا

  در پی صدور مجوز فعالیت هنرستان هنرهای زیبا در شیراز و لارستان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، از هنرستانهای شیراز و اصفهان بازدید کرد. در پی صدور…

 

در پی صدور مجوز فعالیت هنرستان هنرهای زیبا در شیراز و لارستان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، از هنرستانهای شیراز و اصفهان بازدید کرد.

در پی صدور مجوز فعالیت هنرستان هنرهای زیبای دخترانه، در لارستان، در سال جدید تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲، عنایت اله موحدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، عبدالحمید اخوان مدیر اداره آموزش و پرورش لارستان، در تاریخ ۲۵و ۲۷ اردیبهشت ماه همراه با سید رسول موسوی نژادیان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از هنرستان هنرهای زیبای شیراز و اصفهان بازدید کردند. در این دیدار ضمن تبادل تجربیات در زمینه آموزش هنر و پذیرش متقاضیان، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و در پایان از مجموعه هنرستان و کارگاه ها بازدید به عمل آمد.

هنرستان دخترانه هنرهای زیبای لارستان امسال از بین دانش آموزان علاقمند به فعالیتهای هنری، در پنج رشته نمایش، موسیقی، گرافیک، سینما و نقاشی هنرجو می پذیرد؛ همچنین علاقمندان به تدریس در رشته های ذکر شده نیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان واقع در کوچه معلم۹ جنب تالار وحدت، مجتمع قرآنی فرهنگی و هنری شهید علیشیری مراجعه کنند؛ یا با شماره تلفن های ۳۰۴۶- ۰۷۱۵۲۲۴۸۰۲۶ تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین