جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کسب مقام دوم شاعر لارستانی در جشنواره «فجر تا فجر»

شاعر لارستانی در جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» مقام دوم را کسب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایکنا فارس،…

شاعر لارستانی در جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایکنا فارس، همزمان با سراسر کشور، جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به‌همت ستاد اقامه نماز و نهاد نماینده ولی فقیه در فارس در سال جاری در استان برگزار شد.

این جشنواره در دو بخش دانش‌آموزان و بزرگسالان برگزار شد که محورهای بخش دانش‌آموزی شامل کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و رشته‌های ادبی شامل خاطره و دلنوشته، داستان و قصه‌گویی بودند.

همچنین محورهای بخش بزرگسالان نیز شامل کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، گویانمایی و عکس، علمی و پژوهشی شامل تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان‌نامه، ادبی شامل داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی و سرگرمی و آموزشی شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی بودند که علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

در همین راستا و بعد از برگزاری سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اسامی برگزیدگان مرحله استانی جشنواره  «فجر تا فجر» استان فارس در دو بخش بزرگسالان و کودکان و دانش‌آموزی از سوی ستاد اقامه نماز فارس اعلام شد.

در این مرحه پس از تبلیغ و شرکت گسترده مردم، تیم داوری که پس از بررسی دقیق آثار ارسالی از مجموع حدود ۷۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره استانی تعداد ۵۱ اثر توسط تیم داوری انتخاب شدند که اسامی آنان به به پیوست می باشد.

محمد حسین محمدی از لارستان در بخش شعر بزرگسالان نیز به مقام دوم دست یافت.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین