جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ساختمان اداری گاز شهرهای بنارویه و دهکویه احداث می‌شود

فرماندار ویژه لارستان با مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در شیراز دیدار کرد و در این جلسه مقرر شد ساختمان اداری گاز شهرهای بنارویه و دهکویه بصورت مشارکتی احداث شود….

فرماندار ویژه لارستان با مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در شیراز دیدار کرد و در این جلسه مقرر شد ساختمان اداری گاز شهرهای بنارویه و دهکویه بصورت مشارکتی احداث شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان با مهندس علی اکبر میدان شاهی مدیرعامل شرکت ملی گاز استان فارس و معاونین وی در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه و اعضا شورای اسلامی شهر دهکویه و معاونین مدیر عامل شرکت گاز استان فارس نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان پیگیر گازرسانی به منطقه درز و سایبان و روستاهای هرمود، زاهدمحمود، علی آباد و کهنه شد و خواستار تسریع در این طرح بزرگ گردید.

با گازرسانی به این مناطق، روستاهای سایبان، درز، بلوچی، هرمود مهرخویی، زاهدمحمود، اوه، علی‌آباد، کهنه، مهرآباد، دولت‌آباد، شاه‌غیب، زیارت، رمیجان، شتوان، کهنه ‌برهان، سردشت، چاه‌نهر، بیخویه و شهرک سایبان دارای گاز می‌شوند و دیگر هیچ روستایی در شهرستان لارستان فاقد شبکه گاز نخواهد بود.

در این نشست مقرر شد ساختمان اداری گاز شهرهای بنارویه و دهکویه بصورت مشارکتی احداث شود.

همچنین مقرر شد برای انتخاب پیمانکار ۱۵۰۰ فقره انشعاب گاز در لارستان تسریع گردد.

در ادامه مصوب گردید تا اول شهریورماه اسناد پکیج مناقصات گازرسانی به منطقه درز و سایبان آماده و در بهره برداری گاز بخش بنارویه هم تسریع شود.

دیگر اینکه در این جلسه مقرر شد روند اجرای عملیات گازرسانی به منطقه درز و سایبان و روستاهای هرمود، زاهد محمود، علی آباد و کهنه بخش مرکزی لارستان با شتاب بیشتر ادامه پیدا کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین