پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

موفقیت کشتی گیر لارستانی در هفته اول لیگ دسته یک کشور

 کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان که در ترکیب تیم صنایع غذایی معینی پور مشهد حضور یافته بود  در هفته اول از دور رفت پیکارهای لیگ دسته یک کشتی آزاد…

 کشتی گیر باشگاه شهید چمران لارستان که در ترکیب تیم صنایع غذایی معینی پور مشهد حضور یافته بود  در هفته اول از دور رفت پیکارهای لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور تمامی رقبای خود را شکست داد.

به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی در وزن ۷۴ کیلو در این رقابت ها حضور داشت که در دور اول این مسابقات موفق شد سینا مربی کشتی گیر مازندرانی الاصل تیم پاس یگان ویژه تهران را با حساب ۵ بر صفر مغلوب کند و در دور دوم نیز مهران حسین زاده از تیم تن تاک خوی را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: در پایان هفته اول از دور رفت لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور گرامیداشت کشتی گیر شهید شاهرخ ضرغام و در گروه دوم این مسابقات، باشگاه صنایع غذایی معینی پور عنوان نخست را از آن خود کرد. پاس یگان ویژه تهران دوم شد و تیم های تن تاک خوی و جوانان سورنا اصفهان به ترتیب سوم و چهارم شدند.

طیبی ادامه داد: هفته اول دور رفت این پیکارها هفته گذشته با شناخت تیم های برتر در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی به پایان رسید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین