پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس تغییر کرد

 رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی شد. مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس با حضور محمدحسن…

 رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس با حضور محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، مدیران کل ستادی شورای نگهبان، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس، سرپرستان دفاتر نظارت شهرستان‌های فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عباس زاده جهرمی رئیس سابق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دفتر در ایام انتخابات پرداخت و گفت: با زحمات و تلاش‌های ناظران و کارکنان این نهاد، در انتخابات گذشته رصد و بازخورد گیری به صورت ویژه در دفتر فارس پیگیری شد.

رئیس سابق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان فارس با اشاره به تغییر رویکرد در بدنه دفاتر نظارت شهرستان‌ها، اظهار کرد: در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم، بیش از ۵۰ درصد مسئولین دفاتر شهرستان‌ها تغییر پیدا کردند و از جوانان مؤمن و متدین در این مسندها استفاده شد تا شاهد شکوفایی در بدنه شبکه نظارتی انتخابات استان فارس باشیم.

رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس نیز در ادامه این مراسم گفت: اهمیت شورای نگهبان در وصایای امام راحل (ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار قابل محسوس است بنابراین در حفظ و حرمت جایگاه شورای نگهبان قصور نخواهیم داشت و به انجام وظایف این نهاد مقدس روز به روز پایبند هستیم.

بهروز پرنیان ادامه داد: در انجام وظایف و مسئولیت‌ها و خصوصاً صیانت از رأی مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است، کوتاهی نخواهیم داشت و با اجرای دقیق قانون برای جلب اعتماد عموم مردم تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار نیروی ناظر آموزش دیده در استان فارس، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی بسیار خوب ارکان‌های مدیریتی استان انتخاباتی سالم و بی نظیر با مشارکت حداکثری مردم رخ دهد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس تغییر کرد”

  1. کارمند. دولت گفت:

    چه فرقی میکند که ریس دفتر چه کسی باشه چه خواجه علی. ویا چه. علی خواجه !!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین