پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهترین ضربه به دشمن، خدمت کردن شبانه روزی مسئولین است

فرماندار ویژه لارستان گفت: بهترین ضربه زدن به دشمن خدمت کردن شبانه روزی مسئولین است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز تاسیس شورای…

فرماندار ویژه لارستان گفت: بهترین ضربه زدن به دشمن خدمت کردن شبانه روزی مسئولین است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان، همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان شهرستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین رضایی مدیر حوزه علمیه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین نمازی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان لارستان، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، مسئولین و ناظران در محل این دفتر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان با تأکید بر تلاش دشمن برای تخریب شورای نگهبان گفت: هجمه علیه شورای نگهبان، بازی در زمین طراحی شده دشمن است.

دهقان در ادامه سخنانش شورای نگهبان را ضامن دوام و قوام نظام اسلامی دانست و گفت: این نهاد با درایت و هوشیاری امام راحل تاسیس شد.

وی ادامه داد: امروز ما مدیون امام راحل و شهدا هستیم که این سنگر مقدس را برای نظام حفظ کرده و امیدواریم در آینده نیز شاهد اقتدار شورای نگهبان باشیم.

دهقان با تاکید بر اینکه ولایت فقیه ستون نظام است و روحانیت و بسیج دو بال برای این ستون هستند، و با بیان اینکه روحانیان پیش از انقلاب اسلامی مبارزات خود علیه استبداد و استکبار را آغاز کردند و سرانجام به رهبری امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اظهار داشت: بسیج نیز در حراست از کیان اسلامی، ولایت فقیه، رهبری و نظام نقش بسزایی داشته و وحدت بین این دو همیشه در پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب تاثیرگذار بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه امروز منطق خرمشهر ایثار و از خودگذشتگی است، افزود: بهترین ضربه زدن به دشمن خدمت کردن شبانه روزی مسئولین است که بایستی راهبرد سردار حاج قاسم سلیمانی را در پیش بگیرند.

وی بابیان اهمیت ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت خاطرنشان کرد: فرهنگ مهدویت باید در جامعه و به‌ویژه در بین نسل جوان از روی آگاهی آموزش داده شود، چراکه مسئله مهدویت امروز با انقلاب و نظام ما عجین شده و فرهنگ مهدویت و انتظار می‌تواند موجب انسجام در کشور و خنثی‌سازی نقشه دشمن شود.

نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از قیام عاشورا و انتظار فرج انرژی گرفته و در سطح جهانی پیش رفته و پیش برنده است بیان کرد: دشمن بر همین اساس برای جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی دست به هر کاری می‌زند که بایستی مراقب باشیم.

دهقان در پایان با اشاره به اینکه بالا بردن توقع یکی از اهداف دشمنان و ناامید کردن مردم از دیگر اولویت‌های دشمن است گفت: باید روی معرفی باورهای دینی، انقلابی اسلامی و دستاوردهای نظام برای نسل جوان و نوجوان بیشتر کارکنیم.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین نمازی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان لارستان و مهدی تیمناک قائم مقام دفتر نیز مطالبی را بیان کردند.

مداحی حاج محمد ابراهیم روشن ضمیر مسئول ستاد نماز جمعه لارستان، پخش کلیپ و مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بهترین ضربه به دشمن، خدمت کردن شبانه روزی مسئولین است”

  1. ناشناس گفت:

    بزرگترين و محكم ترين شعار مرگ بر امريكا هم خدمت به مردم است. مهمترين خدمت به مردم سروسامان دادن وضعيت اقتصادي مردم است.مسولين محترم فشار اقتصادي بر مردم خيلي سنگين است و به داد مردم برسيد

  2. شهروند فیشور گفت:

    با این تیتر خبری تنها کسی که اومد توی ذهنم فاطمه گل حقیقت عضو شورای فیشور اوز بود زنده باد دختر ملاعبدالعزیز خدا رحمت کن پدر ایشان و عمر با عزت عطا کن به ایشان،الهی امین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین