شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشتی‌گیر لارستانی در یک قدمی اعزام به پیکارهای دانشجویان جهان

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها دانشجوی استان فارس در یک قدمی اعزام به رقابت های کشتی آزاد دانشجویان جهان قرار گرفت….

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها دانشجوی استان فارس در یک قدمی اعزام به رقابت های کشتی آزاد دانشجویان جهان قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، دکتر مهدی زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: به دعوت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، محمدرضا عسکرپور دانشجوی لارستانی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی دانشجویان که برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان برگزار می شود با رقبای خود مبارزه می کند.

وی تصریح کرد: این رقابت ها روز بیست و یکم خردادماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به اینکه نفرات نخست مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی دانشجویان به رقابت های قهرمانی جهان اعزام می شوند، افزود: فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی جهان روزهای بیست و هشتم مرداد تا نهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور روسیه و در شهر یکاترینبورگ برگزار می شود.

زارع ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در آذرماه سال ۱۴۰۱ نیز موفق شد مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد دانشجویان کشور را از آن خود کند و جواز حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی را بدست آورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین