یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مشارکت خیرین سلامت برای خرید آمبولانس تسهیل شد

  مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خیرین عرصه سلامت استان فارس در کنار احداث و توسعه مراکز درمانی، تاکنون ده‌ها آمبولانس به مراکز درمانی اهدا کرده‌اند. به گزارش…

 

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خیرین عرصه سلامت استان فارس در کنار احداث و توسعه مراکز درمانی، تاکنون ده‌ها آمبولانس به مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی برای واردات آمبولانس از سوی خیرین گفت: بر اساس این مصوبه واردات آمبولانس موردنیاز از طرف دانشگاه های علوم پزشکی و خیرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

علی اکبر رامجردی افزود: با توجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس به همت خیرین در استان فارس، پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه های اورژانس، لزوم خرید خودروی آمبولانس برای این مراکز و جایگزینی خودروهای فرسوده اورژانس برای خدمات رسانی، یک ضرورت محسوب می شود.

او با اشاره به اینکه به جز مراکز اورژانس، سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و درمانی نیز نیازمند آمبولانس است، گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده، کارشناسان مجمع خیرین آماده معرفی مراکز نیازمند آمبولانس هستند.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در راستای اشاعه این فرهنگ نیک بین مردم، تمامی خودروهای آمبولانس اهدایی از سوی خیرین، به نام آنان نامگذاری می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین