پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

با ورود اتوبوس آمبولانس، لارستان در در زمره پیشرفته ترین ناوگان های حوزه اورژانس جنوب کشور قرار گرفته است

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت:  با ورود اتوبوس آمبولانس، لارستان در در زمره پیشرفته ترین ناوگان های حوزه اورژانس در جنوب کشور قرار گرفته است. به گزارش میلاد لارستان…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت:  با ورود اتوبوس آمبولانس، لارستان در در زمره پیشرفته ترین ناوگان های حوزه اورژانس در جنوب کشور قرار گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان سلمان پور در آیین افتتاح رسمی اتوبوس آمبولانس ضمن تبریک ایام ربیع الاول با بیان اینکه  افتتاح رسمی اتوبوس آمبولانس با پیگیری ویژه ای صورت گرفت به نتیجه رسید و لذا این روز برای ما بسیار ارزشمند است اظهار داشت: موضوع اختصاص اتوبوس آمبولانس و اورژانس پیش بیمارستانی لارستان یکی از آرزوهای دیرینه منطقه جنوب فارس بود که به لطف خدا و با همکاری و تلاش های خالصانه به نتیجه رسید.

وی افزود: با  ورود دستگاه اتوبوس آمبولانس به مجموعه علوم پزشکی، لارستان در زمره پیشرفته ترین ناوگان های حوزه اورژانس در جنوب کشور قرار گرفته و با توجه به اینکه جنوب فارس و شمال هرمزگان یک منطقه حادثه خیز محسوب می شود امیدواریم بتوانیم از این دستگاه بعنوان پشتیبان در حوادث استفاده نموده تا کمتر شاهد حوادث باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: بعد از قضیه کددار شدن پردیس دانشکده و اخذ رشته پزشکی می توان گفت: این اتفاق از جمله مهم ترین اقداماتی  بود که در مجموعه دانشکده علوم پزشکی صورت پذیرفت که به همکاران خود خسته نباشید عرض می کنم.  وی همچینین از دکتر میعادفر رییس اورژانس کشور و دکتر سرور و نیز دکتر صباغی رئیس اورژانس لارستان  جهت پیگیری های این موضوع تقدیر نمود.

سلمان پور در پایان از مهندس مسعود شجاعی بواسطه تصمیم  در خصوص بروزرسانی بیسیم و دیسپچ اورژانس و بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده بواسطه ساخت ساختمان مورد نیاز اتوبوس آمبولانس که در گذشته این اتفاق را رقم زده اند تشکر نمود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “با ورود اتوبوس آمبولانس، لارستان در در زمره پیشرفته ترین ناوگان های حوزه اورژانس جنوب کشور قرار گرفته است”

  1. لاری گفت:

    خدا خیرتون بده
    انشاالله همیشه باعث پیشرفت لار شوید.
    خدا قوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین