یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ضرورت تسریع در روند احداث ساخت مسکن ملی در لارستان

در نشست شورای تأمین مسکن لارستان بر ضرورت تسریع در روند احداث ساخت مسکن ملی در لارستان تأکید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

در نشست شورای تأمین مسکن لارستان بر ضرورت تسریع در روند احداث ساخت مسکن ملی در لارستان تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای تامین مسکن شهرستان لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، مجتبی حق‌بین رئیس قرارگاه جهادی مسکن و بازرس ویژه استاندار فارس در طرح نهضت ملی مسکن ، شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، احمد دلاور معاون فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۰ هزار متقاضی برای نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده اند که می بایست برای اینگونه افراد، مسکن ملی در نقاط مختلف شهرستان احداث شود، گفت: دقت در انجام فازهای اجرایی مسکن ملی ضروری بوده و همه دستگاه های خدمات رسان باید در این خصوص پای کار باشند.

وی بر ادامه مسیر و تسریع هرچه بیشتر در اجرای طرح مسکن ملی در لارستان بزرگ تاکید کرد و افزود: تدابیر لازم برای تامین زمین مسکن ملی برای اجرای فاز های بعدی در حال پیگیری است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راس اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن در شهرستان قرار دارند، در راستای عملیاتی شدن اهداف دولت در این پروژه عظیم همه بخشداران، شهرداران، کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و دستگاه‌های خدمات رسان باید تعامل تنگاتنگی باهم داشته باشند.

نماینده عالی دولت در لارستان با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است بیان داشت: مدیران ادارات متولی و بانک‌های عامل بایستی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.

در ادامه مجتبی حق‌بین رئیس قرارگاه جهادی مسکن و بازرس ویژه استاندار فارس هم گفت: نگاه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به مسئله نهضت ملی مسکن نگاهی جهادی و عملیاتی و در تلاش برای ساخت مسکن وعده داده شده است.

وی افزود: با توجه به بازدید های به عمل آمده و تلاش همکاران در استان در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود.

حق بین خاطر نشان کرد: با یک نگاه جامع به مسئله نهضت ملی مسکن، از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی برای پیشبرد اهداف این طرح استفاده خواهد شد.

در این جلسه ادارات متولی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارائه نمودند و بر اجرایی شدن سریعتر طرح مسکن ملی تاکید شد.

در ادامه برای احداث مسکن ملی فازهای بعدی شهرلار، لطیفی، دهکویه، خور، عمادشهر، بیرم، بنارویه و مسکن فرهنگیان، ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تامین زمین شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین