شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

علوم پزشکی لارستان مسیر صحیح‌تری را در پیش گرفته است

امام جمعه لار گفت: علوم پزشکی لارستان با حُسن تدبیر دکتر سلمان‌پور مسیر صحیح‌تری را در پیش گرفته است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن…

امام جمعه لار گفت: علوم پزشکی لارستان با حُسن تدبیر دکتر سلمان‌پور مسیر صحیح‌تری را در پیش گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور رییس دانشگاه به همراه دکتر محمدرضا عرفانی مشاور عالی جدید خود و محمدعلی اسروش مدیر روابط عمومی مجموعه، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمختار موسوی خرم امام جمعه شهر لار دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست دکتر سلمان پور بر ضرورت پیگیری مستمر برخی امور دانشگاه در وزارت تاکید کرد و اظهارداشت: برای این مهم با توجه به آشنایی قبلی آقای رامین عوض پور با قسمت های مختلف وزارت، وی را به عنوان دستیار ویژه خود در امور وزارتی منصوب کرده و دکتر عرفانی که از مدیران خوب مجموعه را به عنوان مشاورعالی خود انتخاب کردم.

حجت الاسلام دکتر سیدمختار موسوی نیز با اشاره به حرکت رو به جلوی مجموعه علوم پزشکی لارستان بیان داشت: مجموعه علوم پزشکی با حسن تدبیر دکتر سلمان پور مسیر صحیح تری را آغاز کرده است.

وی خطاب به دکتر عرفانی، شخص دوم یک نهاد را سپر مدیریت آن مجموعه خواند و افزود: ایثار، گذشت و سعه صدر لازمه هر قایم مقام و مشاور عالی است که با وجود آن بتواند در هنگام بروز مشکلات و تنش های مختلف از سوی طیف و گروه های متفاوت، با کمال خونسردی مسایل را در آرامش و بدون تنش حل کند.

وی با اشاره به برخی مطالبات مردمی خاطرنشان کرد: باید این موضوع برای مردم روشن شود که هر مطالبه قابلیت اجرا ندارد بلکه برخی مطالبات با توجه به شاخص های مربوطه غیر قابل انجام است و در مجموعه علوم پزشکی گاها مشاهده می شود که درخواست دستگاه ها و ملزومات پزشکی و یا ساخت درمانگاه یا اماکن درمانی در شهرها و یا روستاها وجود دارد که عملا این مهم امکان پذیر نیست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین